Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی پور رییس هیات مدیره مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ تخم مرغ طی دو هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 3 هزار و 900 معادل شانه ای 8 هزار تومان و دانه ای 270 تومان است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی نرخ منطقی هر کیلو تخم مرغ را 4 هزار و 580 تومان اعلام کرده است، افزود: البته برای نخستین بار خبرهایی از قیمت گذاری دولتی تخم مرغ با نرخ 3 هزار و 800 تومان به گوش می رسد که این امر با وجود نوسان قیمت نهاده ها و نبود پرداخت یارانه به مرغداران غیر منطقی است که اجرای این مصوبه دلسردی تولیدکنندگان را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی پور با اشاره به اینکه کمبودی در تولید تخم مرغ نداریم، گفت: روزانه 2 هزار و 500 تا 2 هزار و 600 تن تخم مرغ تولید می شود که به دلیل مشکلات صادرات با مازاد ماهانه هزار تن تخم مرغ در کشور روبرو هستیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه توفیق چندانی در صادرات نداریم ، بیان کرد: از ابتدای سال تنها حدود 6 هزار تن تخم مرغ به عراق و افغانستان صادر شده و مقدار محدودی محصول به افغانستان صادر می شود که نمی توان آن را جز آمار صادراتی حساب کرد.

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با اشاره به اینکه خبری از آنفولانزا حاد پرندگان نیست، افزود: البته با مهاجرت پرندگان آبزی خطر شیوع این بیماری بالا می رود.

وی قیمت تخم مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: قیمت مرغ تابع عرضه و تقاضاست، به طوریکه در صورت شیوع بیماری آنفولانزا و کاهش عرضه قیمت تخم مرغ در بازار بالا می رود و در غیر این صورت نرخ ها تغییری نخواهند داشت.

انتهای پیام/

قیمت گذاری دولتی تخم مرغ، مرغداران را دلسرد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز پخت و سرو غذا‌های مشهور خیابان از بره بریانی و کباب کوبیده (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)

دیگر خبرها

  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در استان