Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان خوزستان امنیت را یکی از ارکان مهم یک نظام مقتدر عنوان و تاکید کردند: سپاه و بسیج امید واقعی مردم در برابر مستکبران جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوزستان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جعفر بنی سعید امام‌ جمعه موقت هندیجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر هندیجان، اظهار داشت: ورود پیکر مطهر 119 لاله در خون خفته از باغ شهادت را به میهن ایران اسلامی گرامی داشته و به آقا امام زمان (عج)، ملت شریف، شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مدیون شهدا هستیم، از برکت خون این شهدای عزیز است که کشور ما در امنیت کامل قرار داشته درود می‌فرستیم به ارواح طیبه این بزرگواران که جان شیرین خود را درراه خداوند و حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند.

امام‌ جمعه موقت هندیجان بیان کرد: این شهدا مظلوم هستند چراکه بعد از سی سال دوری و غربت از وطن اکنون به جمع یاران خود پیوسته و امیدوارم ملت قدرشناس ما در تشیع این عزیزان همانند گذشته باشکوه وارد شوند.

وی گفت: 16 مهرماه سالروز نبرد دلیرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شیطان بزرگ آمریکای خبیث در خلیج‌فارس را گرامی داشته و به ارواح طیبه شهدای این نبرد بخصوص شهید مهدوی، شهید توسلی، شهید شفیعی درود می‌فرستیم.

بنی سعید عنوان کرد: 16 مهرماه بنام نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده بنابراین ما به رزمندگان این نیروی جان‌برکف، شجاع، مدبر، ولایت مدار، مردمی تبریک عرض می‌کنیم. سپاه پاسداران امید مردم ایران در مبارزه با کفر و شرک در جهان است.

سپاه و بسیج امید واقعی مردم در برابر مستکبران جهان هستند

وی افزود: ملت ایران باید به خود افتخار کند که چنین رزمندگانی دارد، باید به خود به بالیم که چگونه شهدایی داریم این بزرگواران باایمانی راسخ چشم فتنه را در کل جهان کور کرده‌اند. سپاه و بسیج امید واقعی مردم در برابر مستکبران جهان هستند.

خطیب نماز جمعه هندیجان بیان کرد: باید همواره زندگی‌نامه‌های بزرگان خود را مطالعه کنیم. باید قیام اباعبدالله الحسین (ع) یا شخصیت والای این امام بزرگوار را مطالعه کنیم.

مشکلات شهرستان شادگان به طوری ویژه نیازمند حمایت از مسئولان است

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات شهرستان شادگان باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد، گفت: واقعه کربلا و نهضت عاشورا را نباید هیچ وقت فراموش کرد بلکه باید با تجدید خاطر وقایع رخ داده در آن زمان به جامعه کنونی اسلام توجه کرد.

وی افزود: امام حسین (ع) با شهادتش همچنین شهادت و اسارت خانواده طیبه‌اش به ما آموخت که باید در برابر استکبار ایستادگی کرد و امروز نیز به پیروی از این رفتار حسنه امام باید مقابل زورگویان و ظالمان واقعی ایستادگی کرد.

امام جمعه شادگان با اشاره به 15 مهر ماه گفت: 15 مهرماه روز روستا و عشایر نامگذاری شده است و از مسئولان انتظار داریم که محورهای توسعه روستاهای استان خوزستان که کشاورزی و دامداری است را تقویت کنند.

امنیت یکی از مهمترین ارکان یک نظام است

حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های این هفته نماز جمعه شوش نیز ضمن رعایت مردم به تقوا و پیروری از آموزه های دینی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت یکی از مهمترین ارکان یک نظام است و امنیت داخلی کشور ایران نیز در سایه تلاش‌های بی دریغ نیروهای انتظامی و مرزبانی همچنان پابرجا است.

وی درادامه افزود: امیدواریم با حضور شهردار جدید شاهد ارائه خدمات بیشتری برای شهروندان شوش باشیم و همچنین شهروندان این شهرستان از فرماندار جدید انتظار دارند اقدامات خوبی در زمینه اشتغال و کارآفرینی احساس کنند.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور