Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای منطقه ۲ بانوان کشور گفت: جشنواره فرهنگی - ورزشی بانوان منطقه ۲ کشور به میزبانی استان اصفهان در ۳ رشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نسرین شاکری‌فرد پیش از ظهر امروز در دومین نشست مسئولان بانوان اعضای شورای منطقه 2 کشور اظهار داشت: معاون توسعه وزارت ورزش و جوانان در یک نظارت بیشتر بر حسن اجرای اموری که بر عهده بخش بانوان است برای ایجاد یک وحدت رویه استان‌های تمام کشور را به 6 منطقه تقسیم و استان‌های همجوار یک شورا را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد شورای منطقه دو کشور را تشکیل دادند که نخسین جلسه آن به میزبانی استان اصفهان و دومین جلسه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

دبیر شورای منطقه 2 بانوان کشور با اشاره به اهداف تشکیل این شورا بیان کرد: استفاده بهینه از منابع انسانی و استفاده از ظرفیت استان‌ها، افزایش تبادل اطلاعات و تجربه ورزش بانوان، آمایش سرزمین در حوزه ورزش و جوانان، کشف استعدادها در راستای تحقق اهداف ورزش بانون، تبادل اطلاعات فرهنگی و ورزش همگانی و افزایش رویدادهای منطقه‌ای از مهم‌ترین اهداف تشکیل ای شورا بوده است.

شاکری‌فرد با بیان اینکه رویدادهای مشترک منطقه به منظور توسعه کمی و کیفی ورزش بانوان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به منظور توسعه کمی و کیفی ورزش بانوان مدیرکل ورزش و جوانان رئیس شورا و رئیس گروه ورزش بانوان به عنوان دبیر آن منطقه معرفی می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: تدوین تقویم ورزشی، فرهنگی و آموزشی ورزش بانوان منطقه دو کشور یکی از دستورات جلسه است که باید بتوانیم براساس یک برنامه‌ریزی مدون برنامه‌های مورد نظر را تا پایان امسال تدوین و اجرایی کنیم.

دبیر شورای منطقه 2 بانوان کشور تصریح کرد: همچنین براساس این برنامه‌ریزی‌ها باید برای ارتقای سطح علم داوران، ورزشکاران و بانوان ادارات کل منطقه دو برنامه‌هایی را آماده و اجرا نماییم، در این شورا باید برنامه‌ریزی خوب و مثبت در جهت رشد و توسعه ورزش بانوان باید داشته باشیم.

شاکری‌فرد از برگزاری جشنواره فرهنگی - ورزشی خبر داد و گفت: این جشنواره در رشته‌های آمادگی جسمانی، دارت و تیراندازی ویژه بانوان ادارات کل استان‌های منطقه دو کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سنجش قامت دختران گفت: برای شناسایی عارضه اسکلتی در دختران این طرح برای دختران 9 تا 15 سال در آبان‌ماه اجرا می‌شود.

دبیر شورای منطقه 2 بانوان کشور با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه زنان روستایی و حاشیه‌نشین شهری بیان کرد: برنامه‌هایی که برای زنان روستایی و حاشیه‌نشین شهری در نظر گرفته شده برای آنکه ضرورت ورزش را به آن‌ها یادآور شویم، طرح ناهنجارهای اسکلتی برای زنان روستایی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد

 علی سرگزی در پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری با عنوان "سی ترمی" اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و فرمانداری زهک و هنرمندان این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی و هنری هر برنامه‌ای که موجب شادی و نشاط دل‌های مردم شود را با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری این منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب به تنگه احد، بیان کرد: مردمان غیور و دلاور سیستان نه تنها به گردن این استان بلکه به گردن ایران حق دارند.

وی با تاکید بر توسعه سیستان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری ادامه داد: هر آنچه که ما انجام می‌دهیم وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم و هیچ وظیفه‌ای هم جز خدمت گذاری نداریم.

سرگزی تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان چرخ فرهنگ و هنر به همت مردم و دستگاه‌های متولی فرهنگی و هنرمندان و پیشکسوتانی که ما را در این امر یاری می‌کنند در حال چرخش است.

وی با اشاره به شور و نشاط حاکم در منطقه سیستان به واسطه ورود آب، افزود: امیدواریم این موهبت الهی ادامه پیدا کند و آنچه سیستان را زنده نگه می‌دارد آب است و پس از آن فرهنگ و هنر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان