Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد همتیان روز سه شنبه در نشست توسعه دولت الکترونیک با هدف فرهنگ سازی و بهره گیری از تجربیات موفق سطح ملی، با حضور رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، در سالن یادگار امام استانداری سمنان، افزود: این مرکز با هدف آشنایی بیشتر سرمایه گذاران با شرایط کسب و کار استان سمنان و فراهم کردن شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری و در نتیجه جذب سرمایه در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتیان با بیان اینکه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار منجر به شفافیت و اعتماد میان صاحبان سرمایه در بخش اقتصادی و شفاف بودن مسیر پاسخ‌گویی به آنان می شود و با اشاره به این که طرح حذف مرحله دریافت کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه در استان سمنان و استعلام های برخط بینِ دستگاهی به عنوان نمونه در حال اجراست، افزود: با توسعه دولت الکترونیک بسیاری از هزینه‌های اضافی از جمله حذف هزینه های نگه داری و بایگانی حذف می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید پهنای باند اینترنت استان سمنان از هشت گیگابایت به 40 گیگابایت افزایش و اینترنت پرسرعرت از نسل سوم به نسل چهارم توسعه یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: از 550 هزار واجد شرایط اخذ کارت ملی هوشمند تا کنون 252 هزار کارت هوشمند صادر شده است.
امیر شجاعان، رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و جمعی از کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی در این نشست حضور داشتند که در مورد بهره بری و استفاده بیشتر از زمینه فناوری اطلاعات، کاهش هزینه ها، زمان تبادل نظر کردند. استان سمنان در شاخص زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات بعد از تهران رتبه دوم را در کشور داراست .
در استان سمنان، 14 دفتر پیش خوان دولت در سمنان، 18 دفتر در شاهرود، ، 12 دفتر دامغان، هشت دفتر در گرمسار، پنج دفتر مهدی‎شهر، سه دفتر در آرادن، میامی 2 دفتر و یک دفتر در سرخه فعال است.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.مجموعه چشمه علی دامغان در کیلومتر 30 شمال دامغان واقع شده و در سال 1347 به شماره 430 در فهرست ملی کشور به ثبت رسیده است.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا