Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@03:03:19 GMT

ضرورت ساماندهی میدان عرضه دام در رودبارجنوب+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۲۵۰۲

ساماندهی میدان عرضه دام رودبارجنوب با توجه به قرار گرفتن در کمترین فاصله از آسفالت و بدلیل حضور مردم و تماس آنان با دام های زنده امری ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جایگاه عرضه دام زنده در شهرستان رودبارجنوب در وردی شهر از سمت زهکلوت و در کمترین فاصله از آسفالت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقع شدن این میدان در این نقطه ازشهر معمولأ سبب ازدحام جمعیت وترافیک سنگین بخصوص در مناسبت هایی چون عید قربان در ورودی شهر می شود به طوری که حرکت خودروها به کندی صورت می گیرد و این موضوع سبب ناراحتی عده ای از شهروندان و مسافران نیز شده است.

علاوه براین بدلیل حضور مردم و تماس آنان با دام های زنده،زمینه انتقال بیماری مشترک بین انسان ودام نیز وجود دارد و عاملی برای تهدید سلامت شهروندان به شمار می رود.

از طرفی دیگر افرادی که خود به عنوان خریدار های دام زنده(در اصلاح محلی چوبدار )هستند از نبود امکانات لازم گله مند هستند و توقع دارند مسئولین شهری بخشی از مشکلات آنان را رفع نمایند.

سنجری یکی از خریداران دام در این مکان است که از وضع موجود گلایه مند است و می گوید: نکات بهداشتی در این میدان رعایت نمی شود و هر آن ممکن است که هریک از ما به دلیل تماس مستقیم با دام های آلوده دچار بیماری شویم.

وی ادامه داد: در مناسبت های مختلف که مردم برای خرید دام به این جایگاه هجوم می آورند ،با افزایش جمعیت وهمچنین نبود سرعت گیر در این قسمت از جاده ،احتمال وقوع تصادف با وسیله نقلیه عبوری افزایش می یابد.

این خریدار دام خاطر نشان کرد: وجود میدانی برای عرضه دام زنده و مطمئن با توجه به فرهنگ مردم منطقه امری ضروری است و بهتر است مسئولین امر قبل از وقوع حوادث ناگوار و غیر قابل جبران چاره ای بیاندیشند.

با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان رودبارجنوب و سهولت دسترسی مردم،ایجاد چنین میدانی امری غیر ممکن نیست و در حوالی میدان کنونی،فضا برای تخصیص جایگاهی دائمی با امکانات لازم وجود دارد.

علی ای حال،این امر گامی موثر برای تضمین سلامت شهروندان است و می تواند از بروز حوادث ترافیکی و سرایت بیماریهای مشترک بین انسان ودام در آینده جلوگیری کند.

شهرستان رودبارجنوب با 120هزارنفر جمعیت در 330کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است که شغل 80درصد آنها دامداری و کشاورزی است.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز