Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بوشهرگفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود که باید جوانان و دانش آموزان آینده سازان از این کلاسها استفاده بهینه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیروس فتحی صبح امروز در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر از شهرستان دیر، مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس را مناطق ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام آنان به اردوی راهیان نور محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اعزام 10 هزار دانش آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال بیش از 10 هزار دانش‌آموز استان بوشهر برای آشنایی با حماسه‌آفرینی رزمندگان راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در منطقه جنوب می‌شوند.

فتحی با بیان اینکه امروز 300 تن از دانش‌آموزان دیری به اردوی راهیان نور اعزام شدند تصریح کرد: نخستین برنامه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر امسال از شهرستان دیرآغاز شده است که این دانش‌آموزان با 7 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان شهدا شرق کارون، هویزه، طلایه، شلمچه، یادمان شهدای رمضان و والفجر 8 بازدید می‌کنند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از اردوهای بسیار خوب و موثر یاد کرد و گفت:اردوهای راهیان نور نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با سال‌های جنگ تحمیلی و رخدادهای آن زمان را دارد.

فتحی با بیان اینکه اردوی راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود افزود: اردوی راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود که مناطق عملیاتی از مدرسه و کلاس درس نیز بزرگتر است و باید جوانان و دانش آموزان آینده ساز این کشور از این کلاسها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: آشنایی دانش آموزان با جوانمردی‌های جوانان در دفاع مقدس و تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین دانش آموزان و همچنین برنامه‌های پیش بینی شده متنوع فرهنگی و تاثیرگذار در طول این اردو قطعا آثار و برکات بسیاری را به همراه دارد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد