Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت بهنام پیشرو کیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چرا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به تخلف هیئت واگذاری وجاهت داد و از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهیم به این جفا‌ها ورود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شرکت بهنام پیشرو کیش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر تخلف آشکار هیئت واگذاری وزارت نفت و به رسمیت شناختن آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و ارکان فوتبال ایران، با توجه به برگزاری نشستی در وزارت ورزش خواهان بررسی تضییع حق و حقوق بخش خصوصی از سوی وزیر ورزش و جوانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: این روز‌ها در حالی جلساتی درباره مالکیت نفت برگزار شده و مباحثی مطرح است که هیچ توجهی به حق پایمال شده شرکت بهنام پیشرو کیش نمی‌شود. یک روز نفت با امضای دارندگان مجاز حق امضا و ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌ها (آقایان قنبرزاده و عماد حسینی) به بهنام پیشرو کیش واگذار می‌شود و پس از بیش از یازده میلیارد هزینه کرد این شرکت در اقدامی ناباورانه و غیرقانونی باشگاه نفت را با امضای فردی دیگر (آقای تاجیک) که از منظر قانون و ثبت شرکت‌ها حق امضا نداشته به شرکتی دیگر واگذار می‌کنند!

این اتفاق یک هفته پس از نامه آقای گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه طبق توافقات با نمایندگان نفت و مدیریت شرکت بهنام پیشرو کیش این شرکت به تعهدات خود عمل کرده و واگذاری به آنها بلامانع است رخ می‌دهد و بعد هم باید مصاحبه‌های اقای گل‌محمدی را خواند که منکر نامه و امضای خود می‌شود و حتی به غلط و کاملا کذب مدعی می‌شود که بهنام پیشرو کیش ۱۲۰ میلیون برای اسپانسری از نفت طلاییه دریافت کرده است!

اینجا و در این آشفته بازار به چیزی که اهمیت داده نمی‌شود حق پایمال شده شرکت بهنام پیشرو کیش است. به واقع باید چرا دید دارندگان حق امضای قانونی از امضای توافق‌نامه واگذاری به شرکتی دیگر امتناع ورزیده‌اند و چرا مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نامه آقای تاجیک که فاقد وجاهت قانونی بوده را به رسمیت شناخته و با نادیده گرفته امضا و نامه خود مبنی بر پایبندی این شرکت به تعهدات خود، ادعا‌هایی کاملا متفاوت را مطرح می‌کند. آن هم درست پس از اینکه شرکت بهنام پیشرو کیش برای برآورده شدن خواسته‌هایی که در جلسه با او و نمایندگان نفت برگزار شد ده درصد از قرارداد‌ها را پرداخت کرده و با ارایه چک ده میلیاردی به اداره دارایی و توافق برای پرداخت اقساطی بدهی مالیاتی، هزینه‌های جدیدی را متقبل می‌شود.

حال به باور ما هیئت واگذاری نفت مرتکب تخلفی آشکار و بزرگ شده و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم ضمن نادیده گرفتن نامه و امضای خود در قبال شرکت بهنام پیشرو کیش، نامه فردی که از حق امضا برخوردار نبوده را به رسمیت می‌شناسد و سازمان لیگ و هیئت فوتبال هم با استناد به نامه او و پروانه فعالیتی که برای خریدار جدید صادر شده شرکتی دیگر را به رسمیت می‌شناسند. در این فوتبال و ورزش به باور ما بخش خصوصی به راحتی قربانی می‌شود و هیچ فریاد رسی هم نیست جز محمکه عدل و عدالت.

شرکت بهنام پیشرو کیش بار دیگر حق پایمال شده خود را یادآور شده و حال که در وزارت ورزش جلساتی درباره مالکیت باشگاه نفت برگزار می‌شود از وزیر محترم ورزش و جوانان درخواست می‌کند به شکلی ویژه این اتفاقات را بررسی و رصد کنند و اگر بخش خصوصی در این ورزش جایگاهی دارد شنونده درد دل‌های ما و اتفاقات عجیب رخ داده باشند. وزیر محترم ورزش و جوانان آگاه باشد که امروز بخش خصوصی از یک سو قربانی تخلف وزارت نفت شده و از سویی دیگر به این تخلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان وجاهت و رسمیت داده شده است.

شرکت بهنام پیشرو کیش ضمن رد ادعا‌های بیژن تاجیک که روز گذشته مدعی شده این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده تاکید می‌کند این هیئت واگذاری بوده که به تعهدات خود عمل نکرده و مرتکب تخلف هم شده است. امیدواریم در دستگاه قضایی با تسریع در روند بررسی پرونده، به حق و حقوق خود برسیم و ثابت کنیم این فریاد حق طلبی‌مان در پرونده شکایت باشگاه نفت پس از فسخ یکطرفه قرارداد اسپانسری در باشگاه پرسپولیس به رغم پرداخت چهارده میلیارد تومان در پنج ماه که در تاریخ قوتبال ایران سابقه نداشته، ریشه در جفایی ناباورانه داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود و تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال خواهد شد. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899756

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است