Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- روسای دانشگاه‌های استان کردستان در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس اعلام داشتند که هر چند سخنان اخیر ترامپ مثل همیشه نامربوط و نامتعادل بود اما نتیجه حرف‌های آن، موجب وحدت بیشتر مردم شد.

به گزارش قدس آنلاین، روسای و مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان با سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار داشت: چند روز پیش در راستای تحولات اخیر در منطقه و یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، دانشجویان استان تجمع اعتراضی بزرگی را با همکاری روسای دانشگاه‌ها برگزار کردند و امروز نیز تمام روسای دانشگاه‌های سطح شهر سنندج به نمایندگی از جامعه دانشگاهی به منظور قدردانی از خدمات و زحمات ارزنده سپاه در محضر فرمانده سپاه استان حضور پیدا کردند.

در ادامه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان خطاب به فرمانده سپاه بیت‌المقدس، گفت: سپاه میوه انقلاب و عبد صالح انقلاب و نظام است که با وجود حضور شما و انفاس قدسی شما و اقدامات ارزشمند شما سرداران ارجمند می‌شود اهداف انقلاب و امام(ره) را به نسلی که دوران جنگ را ندیده‌اند یادآور شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی ادامه داد: سپاه تکیه‌گاه محکمی است که حضرت آقا می‌تواند با آسودگی به شما تکیه کند چرا که ولایتمداری شما در دفاع از ارزش‌ها و اهداف نظام و انقلاب زبانزد است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان تاکید کرد: امروز ما به نمایندگی از تمام دانشگاهیان استان کردستان اعلام می‌داریم که خود را سرباز سپاه پاسداران می‌دانیم و هر جایی و هر زمانی که امر بفرمایید به انجام وظیفه می‌پردازیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز گفت: امروز به لطف حضور شما سرداران دلیرمرد، مردم ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند و ما امروز آمده‌ایم که از زحمات، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شما در راه اهداف نظام اسلامی قدردانی کنیم.

محمدقربان کیانی تصریح کرد: حرکت‌های آمریکا از زمانی شروع شده است که موفقیت‌های ایران و به ویژه نیروهای سپاه پاسداران در منطقه، خواب را از چشمان آنها ربوده است.

وی گفت: امروز تمام تحلیگران آمریکا می‌دانند که سپاه ضامن و حافظ بقا جمهوری اسلامی و همچنین نخبه نظامی در منطقه است و باید در مقابل اقتدار سپاه کاری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با بیان اینکه امروز همه دشمنان نظام می‌دانند که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه از دل مردم و برای امنیت و آسایش مردم است، گفت: امروز تلاش و زحمات شما سپاهیان همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

کیانی با بیان اینکه سپاه یک الگوی تمام‌عیار از مجاهدت، ایثار و جانفشانی در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و ... است، تاکید کرد: همه کسانی که طالب آرامش و امنیت هستند چشم و امیدشان به نیروهای سپاه است.

رئیس دانشگاه کردستان هم در ادامه این دیدار اظهار داشت: امروز ایران به جایگاه قدرتمندی در منطقه رسیده است که در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد اما همانطور که می‌دانید این جایگاه و این اقتدار راحت به دست نیامده است و بیشترین هزینه را سپاه پرداخت کرده است.

فردین اخلاقیان با بیان اینکه امروز سپاه چشم و چراغ مردم و نظام است و نیروهای سپاهی در قلب ملت جا دارند، گفت: هر چند سخنان اخیر ترامپ مثل همیشه نامربوط و نامتعادل بود اما نتیجه حرف‌های ایشان وحدت بیشتر مردم بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان عنوان کرد: سپاه مظهر اقتدار ملت ایران و رهبر و بازوی قدرتمند رهبری و پناه و مرجع همه مردم ایران است.

یحیی معروفی یادآوری کرد: امروز مردم کردستان بیشتر از همه قدردان خدمات ارزشمند سپاهیان است و حضور سپاهیان منشا آرامش و اطمینان قلب مردم است.

وی افزود: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که سپاه چه قدرت و جایگاهی در سطح بین‌المللی دارد به همین دلیل با هر ترفندی می‌خواهد حرکت سپاهیان را کند نماید اما خوشبختانه راه به جایی نمی‌برد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان افزود: امروز من به نمایندگی از طرف دانشگاه فرهنگیان به خدمت رسیده‌ام که اعلام بدارم ما دانشگاهیان سربازان انقلاب و سپاه هستیم و برای خدمت آماده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان هم ضمن قدردانی از خدمات سرداران امنیت و اقتدار، گفت: امروز دشمنان بصورت کاملا هوشمندانه سپاه را مورد حمله قرار داده‌اند چرا که می‌دانند هر جایی که سپاه ورود پیدا کرده است ورق در زمینه اقتدار مردم و نظام برگشته است.

اسکندر مرادی ادامه داد: امروز دشمن می‌داند در هر عرصه امنیتی و در هر بحرانی که سپاه وارد عمل شده است به درستی مدیریت بحران کرده و در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی هر جایی که سپاه ورود پیدا کرده موجب سرزندگی و شادی مردم شده است و این نشان می‌دهد نیروهای سپاهی از بطن انقلاب و مردم هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: بعد از سخنرانی‌های سخیف رئیس جمهور آمریکا تجمعات خودجوشی در حمایت از سپاه در کل کشور و از جمله کردستان برگزار شده است و باعث شد همه طیف‌های مختلف نظام یک صدا در حمایت از سپاه تجمع کنند و ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور نیز اعلام می‌کنیم که همیشه در عرصه هستیم و تمام قد در خدمت سپاه هستیم.

فتح‌اللهی رئیس دانشگاه مذاهب کردستان گفت: خلوص و پاکی که در مجموعه سپاه وجود دارد در هیچ جای دیگری نمی‌توان یافت.

وی افزود: مجموعه سپاه در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام پایبند به عهد خود هستند و تا پای جان از نظام دفاع می‌کنند.

محمدلطیف شیردل رئیس دانشکده یزدان‌پناه سنندج ادامه داد: سپاه در دل مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و طیف‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت سیاسی همه مخالف سخنان ترامپ بودند و همین نشان از وحدت ملت ایران در مقابل دشمنان نظام و انقلاب است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان هم گفت: ما به نمایندگی از دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی اعلام می‌داریم که همیشه پشتیبان سپاه هستیم و سخنان ترامپ را محکوم می‌کنیم.

تیمور جوادی افزود: ترامپ اشتباه کرد چرا که نمی‌دانست محکوم کردن سپاه یعنی محکوم کردن مردم ایران چون سپاه جدا از مردم نیست و سپاه چکیده مردم است و سخنان ترامپ فقط وحدت بین جناح‌های سیاسی را بیشتر کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم ضمن تقدیر از تمام مسوولین دانشگاه و ابراز محبت آنها به مجموعه سپاه، گفت: مایه برکت و افتخار سپاه و انقلاب است که اینگونه مردم و مسئولین و قشر نخبه کشور از سپاه  تشکر و قدردانی می‌کنند.

 سردار محمدحسین رجبی افزود: امروز سخنان شما روحیه ما را برای ادامه خدمت‌گزاری و رسالت پاسداریمان در هر عرصه‌ای که به ما ابلاغ شود را دوچندان کرد.

وی تاکید کرد: هر چند ممکن است گرایش‌های سیاسی مختلفی در کشور وجود داشته باشد اما همین که احساس ناامنی کردیم همه با هم ید واحدی شدیم که در مقابل دشمن ایستادیم.

در پایان این دیدار، تمثیلی از مقام معظم رهبری منقوش به آرم سپاه و لوحی از طرف دانشگاهیان کردستان برای قدردانی از زحمات فرمانده سپاه بیت المقدس در استان تقدیم سردار رجبی شد.

منبع:  فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفکر و شاخصه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: شهید حجازی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی اظهار کرد: بسیاری از ما از نظر سنی نسبت به شناخت شهید حجازی اطلاعات کافی نداریم چون شهید حجازی چند سال از ما بزرگ‌تر بود و او پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت را آغاز کرد.

وی ادامه داد: او به نحو احسن تمام مراحلی را که می‌بایست طی کند تا به مرتبه اعلای شهادت برسد، طی کرد و در همه این مراتب و همه سال‌های طولانی مراقبت از خود شاخصه بزرگی بود که او داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند.

وی با اشاره به حضور سردار حجازی به‌عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: هنگامی که شهید حجازی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بود از آنجا به رده یک نیرو رفت و نه در رده ستاد نیرو بلکه در رده یک نیرو شروع به کار کرد که حضور بیش از ۷ ساله او برکات بسیاری داشت.

سردار فدوی اظهار کرد: شهدا و شهید حجازی در اعلی علیین و مراتب بالا قرار دارند که ذهن ما به آنجا خطور نمی‌کند ولی ما می‌توانیم از شهید حجازی و سایر شهدا مدد بجوییم تا بتوانیم از وجود آن‌ها بهره ببریم.

وی افزود: البته باید بررسی کنیم که آن‌ها چه اقداماتی انجام دادند که موجب شد تا به چنین رتبه‌ای برسند و با الگو گرفتن از این اقدامات به چنین مراتبی برسیم.

سردار فدوی با بیان اینکه باید شهیدانی همچون حجازی را الگوی خود قرار بدهیم، تصریح کرد: شهید حجازی با طمأنینه و سعه صدری که داشت در همه مسئولیت‌های خود در پاسداری از انقلاب اسلامی، این ویژگی خود را بروز می‌داد.

وی ادامه داد: او در سال‌های حضور در جبهه مقاومت موجب اقتدار و اوج‌گیری این جبهه شد و نقش بسیار موثری در این‌ باره ایفا کرد. البته شهیدانی همچون سردار زاهدی نیز در این میان نقش بسیاری ایفا کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در اصل دوم قانون اساسی تاکید جدی بر موضوع پشتیبانی از مظلوم و دفاع در مقابل ظالم شده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران با قدرت این تکلیف و این دستور را به اجرا گذاشت و بسیاری از پاسداران و مسئولان سپاه پاسداران در این رویه قرار گرفتند و حداکثر تلاش خود را انجام دادند همچون شهیدان حجازی، سلیمانی، زاهدی و بسیاری از شهدا.

وی با اشاره به مبارزات حضرت امام خمینی(ره) با آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه داد: ۶۰ سال پیش با شروع نهضت اسلامی، امام خمینی(ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد و بعد از ۶۰ سال بیش از ۹۲ درصد از کشورهای جهان همان مطلبی که ایشان مطرح کرده بودند را در ۲۰۰ روز گذشته تکرار کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه تفکر و شاخصه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به یک مکتب تبدیل شده است، بیان کرد: این در اثر حرکت عظیم انقلاب اسلامی بود و پس از نقطه عطف او یعنی پیروزی انقلاب اسلامی به یک جریان مستمر تبدیل شد که تفکر، روند و شاخصه‌های انقلاب اسلامی در اکثر نقاط دنیا البته آن‌هایی که به انقلاب اسلامی نزدیک‌تر بودند، انجام شده است.

وی افزود: امروز در مرکز شیطان بزرگ در آمریکا علیه نظام استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها شعار داده می‌شود که به طور خاص در روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا آن را شاهد هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: این روند منحصر به مسلمانان، شیعیان و جبهه مقاومت نیست البته به همه مستضعفان عالم که تحت ظلم قرار گرفتند هم موکول نیست بلکه همه کسانی که از دل خود از آنچه شیاطین مانند شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آن همچون رژیم صهیونیستی به وجود آورده‌اند، اعلام برائت می‌کنند و علیه سردمداران آن شعار می‌دهند. این حرکت یک حرکت شتابدار و رو به جلو است که دائماً تداوم دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فرامین فرمانده معظم کل قوا در حمایت از جبهه مقاومت تصریح کرد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ما دستور داده است تا مطابق با فرامین خداوند متعال از مظلومان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ما پشتیبانی از مظلوم در برابر ظالم را دائما ادامه می‌دهیم یعنی آن‌هایی که می‌خواهند در برابر ظلم ظالمان و مستکبرین ایستادگی کنند و حریت و آزادگی را که در خلقت همگان قرار دارد به منصه ظهور برسانند و این روند هر روز ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه ضمن اشاره به تحولات غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: چقدر زیبا در این ۲۰۰ روز جلوه‌گری کردند کسانی که شاید ۱۰ سال پیش اسمی از آن‌ها وجود نداشت. هنگامی که خبیثان آمریکایی و ایادی آن‌ها به یمن حمله کردند، گفتند که یمن فقیرترین کشور جهان است و طی یک یا دو هفته می‌توانیم به مقاصد خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همچون یمن، جبهه مقاومت در عراق حزب الله لبنان چرا که بر اساس قاعده‌ای که خداوند با صراحت در قرآن کریم اعلام کرده است اقدام کردند یعنی انجام تکالیفی که خداوند بر عهده آن‌ها قرار داده است. البته تکالیفی که خداوند بر عهده بندگان خود گذاشته است پیش از تکلیف توانمندی اجرای آن را به بنده خود داده است.

سردار فدوی تصریح کرد: خداوند هیچ تکلیفی را برای بنده خود مشخص نکرده که نتواند انجام دهد. ما در طی ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مورد را مشاهده کرده‌ایم و ظهور و بروز داشته است.

وی ادامه داد: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند که روزی در منطقه غرب آسیا آنچنان توانمندی به وجود بیاورد که اساس آن‌ها را زیر سوال ببرد و برده است.

در این مراسم که در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد،  سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «محمد شیرازی»رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «محسن رضایی» دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیةالله (عج)، «مهدی فضائلی» عضو دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی»معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی محمدی‌سیرت» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ دوم «یدالله جوانی» معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده شهید حجازی حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله