Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های اجرایی استان برای فعالیت مهدهای کودک و پیش دبستانی های خصوصی باید مجوز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، گودرز امیری در پنجمین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تأکید کرد: صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک بر عهده اداره کل بهزیستی و پیش دبستانی ها بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش وظیفه نحوه مدیریت و بازرسی بر فعالیت مهدهای کودک و پیش دبستانی های خصوصی را بر عهده دارد.
امیری تصریح کرد: با توجه به گرایش ساکنان در شهرهای چهارمحال و بختیاری بر دریافت خدمات آموزشی و پرورشی از بخش خصوصی بایستی اطلاع رسانی جلب و جذب تاسیس مدارس جدید و استخدام آموزگاران مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در اولویت قرار گیرد.
وی بیان داشت: تا جلسه بعد شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری راهکارهای ارائه کمک های قانونی دستگاه های اجرایی استان برای معلمان مستقر در مناطق محروم و سخت گذر شناسایی و اعلام شود.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیش بینی احداث سوئیت برای معلمان مستقر در مناطق محروم و سخت گذر چهارمحال و بختیاری در طرح های مدرسه سازی جدید مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان داشت: براساس هماهنگی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری قرار شد امسال 50 پنل خورشیدی به منظور تامین انرژی مورد نیاز روستاهای محروم از نعمت برق در استان اختصاص یابد.
امیری اظهار کرد: برای احداث آزمایشگاه مرکزی هر شهرستان ویژه مدارس بایستی پیگیری های لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام شود.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصد سالن ورزشی آموزشگاه ابن سینا بلداجی در شهرستان بروجن ادامه داد: این طرح تا آخر امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای تغییر کاربری فضاهای آموزشی مازاد بر نیاز اداره کل آموزش و پرورش استان در شهرها بایستی از طریق شهرداری ها و در روستاها از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام گردد.
وی یادآور شد: استفاده از توان خیران برای توسعه فضاهای آموزشی چهارمحال و بختیاری باید به عنوان یکی از اولویت ها در دستور کار متولیان امر باشد.
امیری عنوان کرد: برگزاری همیاش های جذب خیران آموزش و پرورش در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری اجرایی و عملیاتی شود.
گفتنی است، در این نشست افزایش پنج مرکز یادگیری محلی در چهارمحال و بختیاری تصویب و زمینه افزایش این مراکز در استان به 13 مورد فراهم شد.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود