Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@22:12:24 GMT

نماینده بوشهر درست می گوید یا مدیرعامل برق؟

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۳۲۶۳

آیا مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر درست می گوید و واقعا تعرفه برق گران نشده است یا این که نماینده مجلس که با اعتراضات مردمی مواجه شده و حتی دیداری هم با مدیرعامل شرکت توانیر داشته است؟ به گزارش جنوب نیوز، در حالی که انتقادات از افزایش قیمت برق بالا رفته و حتی روز جمعه سه تن از ائمه جمعه استان نیز از قبوض بالای برق در نمازجمعه گلایه داشته اند اما امراله پاراد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همچون گذشته اعتقاد دارد تعرفه ها افزایش پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از طرفی خدری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم هم چندی قبل از پیگیری قبوض نجومی برق خبر داده بود و خواستار رفع این مشکل شد.

خبر خدری از تشکیل کمیته ویژه
هنوز از انتقادات ائمه جمعه استان دو روز نگذشته که بازهم خدری از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی افزایش هزینه برق مناطق گرمسیری خبر داد.

وی گفت: اگر در بررسی کمیته ویژه محرز شود که تعرفه ویژه مناطق گرمسیری برای مشترکان برق خانگی لحاظ نشده وجوه مازاد گرفته شده از مشترکان به آنها برگشت داده می شود.

خدری افزود: تشکیل کمیته ویژه تشخیص لحاظ تعرفه گرمسیری پس از دیدار با مدیرعامل شرکت توانیر صورت گرفته که انتظار می رود با فعالیت این کمیته اگر حقی از مشترکان برق خانگی ضایع و هزینه مازاد پرداخت شده، جبران شود.

اصرار پاراد بر عدم افزایش تعرفه برق
در مقابل اما امراله پاراد، مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر اعتقاد دارد تعرفه های برق از تاریخ یک مرداد سال ۹۵ ثابت بوده و تاکنون هیچگونه افزایش نرخی نداشته است.

وی گفت که مصرف برق در استان بوشهر 9 ماه از سال (1 فروردین تا پایان آذر) با تعرفه گرمسیر محاسبه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین گفت: چنانچه مشترکان در استان بوشهر نسبت به قبض های برق شکایتی دارند می توانند به امور مشترکین، مدیریت های نواحی شهرستان ها یا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مراجعه و پیگیری کنند.

کدام یک درست می گویند؟
اکنون باید پرسید که واقعا کدام یک از مسئولین درست می گویند؟

آیا مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر درست می گوید و واقعا تعرفه برق گران نشده است یا این که نماینده مجلس که با اعتراضات مردمی مواجه شده و حتی دیداری هم با مدیرعامل شرکت توانیر داشته است؟

البته باید علاوه بر خدری به ائمه جمعه استان هم اشاره کرد که قطعا بر اساس دریافت گزارش های مردمی از قبوض برق در شهرهای مختلف استان اعتراضاتی بیان داشته اند.


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳