Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز_ راضیه فراهانی: با گرفتن رای اعتماد وزرای دولت دوازدهم از مجلس شورای اسلامی و شروع کار کابینه دوم روحانی و شروع فعالیت دوباره عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور زمزمه ها در رابطه با تغییر مدیران شروع شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره‌ تغییر استانداران اظهار داشته که در این دوره سعی بر این بوده که براساس ارزیابی‌هایی که از استانداران صورت گرفته است، انتخاب استانداران صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موضوع بعضی استانداران تغییر کرده و بعضی دیگر نیز در دیگر دستگاه‌های دولتی به خدمت خود ادامه خواهند داد. همچنین تعدادی از استانداران به‌ درخواست خود بازنشسته خواهند شد.

همچنین در جلسات گذشته هیات دولت تاکنون 17 استاندار از سوی وزارت کشور به هیات دولت معرفی و انتخاب شده اند.

براساس شنیده قرار بر آن بود که روز گذشته یکشنبه 30 مهر ماه در جلسه هیات دولت برخی از استانداران معرفی شوند که به دلیل عدم حضور حجت الاسلام والمسملین حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه معرفی استانداران به جلسات بعدی هیات دولت موکول شد.

لازم به ذکر است استاندارانی که قرار بود در این جلسه معرفی شوند استانداران سمنان، سیستان و بلوچستان و اردبیل بودند که به ترتیب به گزینه های مطرح برای تصدی این استانداری ها پرداخته می شود؛

مهدی عبوری گزینه استانداری سمنان

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در رابطه با گزینه استانداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: هیچ گزینه ای از جانب مجمع نمایندگان سمنان به وزارت کشور معرفی نشده است.

وی ادامه داد: برخی از نمایندگان گزینه هایی را شخصا معرفی کرده بودند.

شاهرودی با بیان این که عبوری گزینه دولت و وزارت کشور است، افزود: هیچ شخص دیگری به وزارت کشور معرفی نشده است و آقای عبوری اولین فردی است که به عنوان استاندار از سوی وزارت کشور معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: دوستان مجمع با گزینه وزارت کشور موافقت خود را اعلام کردند.

همچنین شاهرودی در رابطه با استاندار دولت یازدهم سمنان گفت: من اطلاعی ندارم وی به کجا انتقال پیدا می کند، اما قطعا دولت از وی استفاده خواهند کرد.

زمانی قمی گزینه استانداری سیستان و بلوچستان

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در رابطه با گزینه تصدی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسکانیوز، اظهار داشت: محمود زمانی قمی استاندار سابق استان مرکزی از گزینه های اصلی استانداری سیستان و بلوچستان است.

محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی در دولت یازدهم بوده است همچنین وی استانداری ایلام، چهار محال و بختیاری، معاونت سیاسی استانداری همدان، سمنان و مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را در کارنامه خود دارد.

احتمال تصدی استانداری اردبیل برای بهنام جو

براساس گمانه زنی ها اکبر بهنام جو برای تصدی استانداری اردبیل معرفی شده است.

بهنام جو در دوران استانداری سید حمید طهایی و سید جواد نگارنده ۷ سال معاون عمرانی اردبیل بود.

نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آقایان سید جواد نگارنده، اکبر بهنام جو و عبادالله کامکار را برای تصدی استانداری اردبیل پیشنهاد داده بودند که عدول وزارت کشور از گزینه های پیشنهادی خود و توجه به پیشنهاد نمایندگان نوید بخش تعامل بین دولت و نمایندگان است که خبرگزاری صداوسیما امیددارد این تعامل آینده نوید بخشی برای توسعه استان باشد.

901/900

سمنان سیستان و بلوچستان اردبیل استانداران دولت دوازدهم هیات دولت وزارت کشور رحمانی فضلی روحانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • فصل جدید آبی