Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، عزت الله یوسفیان ملا شامگاه دوشنبه در آئین افتتاحیه گاز رینه لاریجان با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این منطقه با مشکلات زیادی روبرو بودیم، گفت: تقریبا یک دهه قبل در شهرستان آمل فقط چهار روستا از نعمت گاز بهره مند بودند اما در حال حاضر تمام مناطق دشت و جلگه ای آمل از نعمت گاز بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در تمام مناطق دشت و جلگه هر انشعاب برای شرکت گار  سه میلیون تومان هزینه اما در منطقه کوهستانی لاریجان ۲۷ میلیون تومان هزینه دارد، افزود: از وزارت نفت سه سال قبل مجوز گازرسانی به بخش لاریجان را گرفتیم ولی به خاطر هزینه زیاد این طرح را کنار گذاشتند و برای تایید امر گازرسانی بیشتر از ۶۰ میلیارد تومان برای شرکت وام گرفتیم وبا کمک زنگنه وزیر نفت امروز شاهد افتتاح گاز رینه هستیم.

وی ادامه داد: دو شهرستان همجوار آمل هم یک سری مشکلات گازرسانی داشتند واز ما تقاضا کردند و برای این دو شهرستان ۱۸ میلیارد تومان وام گرفتیم تا مشکلات گاز این دو شهرستان برطرف شود.

یوسفیان ملا با بیان اینکه مردم شهرستان گیلاوند یک سری مشکلاتی را ایجاد کردند و از دیوان عدالت اداری دستور توقف عملیات گازرسانی را به لاریجان گرفتند، افزود: پس از ۲۴ ساعت این حکم در دیوان عدالت اداری لغو شد و پروژه ادامه یافت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در منطقه لاریجان دمای منفی ۳۰ درجه را حس کردیم، ادامه داد: انتظار داریم شرکت گاز این منطقه را جزو مناطق سردسیر حساب کند.

true برچسب ها : عزت الله یوسفیان ملا گازرسانی روستایی مجلس شورای اسلامی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به‌عنوان اصلی‌ترین مهاجم فصل استقلال که با پوشیدن شماره هفت آبی‌پوشان، از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می‌شود، با زدن 6 گل بهترین گلزن فصل آبی‌ها است و بلانکوی آرژانتینی با 5 گل پشت سر او قرار گرفته است.

محمدی در شرایطی موفق شده 6 گل برای استقلال به ثمر برساند که هر شش گل برای آبی‌های پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و این مهاجم هنوز موفق نشده در خارج از خانه برای استقلال گلزنی کند.

او در این زمینه در جدول گلزنان در رده دوم قرار گرفته و تنها رحمان جعفری مهاجم سابق شمس آذر قزوین و فعلی تراکتور است که توانسته 7 گل در بازی‌های خانگی به ثمر برساند تا از محمدی پیشی گرفته باشد.

البته این موضوع باعث قوت قلب نکونام در ادامه مسیر خواهد شد چرا که 3 بازی از 5 مسابقه باقی‌مانده استقلال در پایان فصل قرار است در خانه برگزار شود که این سه حریف قرار است تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر باشند که در مسائل دفاعی، از تیم‌های مستحکم و سازمان‌دهی شده لیگ محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ