Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فلاح زاده، دبیر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن  و عترت رسانه ملی در استان یزد در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، اظهار کرد: این دوره ویژه کارکنان شاغل، بازنشسته صدا و سیما و خانواده آنها است.وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در رشته حفظ یک جزء، 5 جزء ‌و حفظ سوره‌های نور و مومنون، مسابقه کتبی مفاهیم و معاف اهل‌بیت(ع) (ویژه بزرگسالان)، قرائت قرآن کریم (ویژه برادران)، ترتیل‌ (ویژه خواهران)، حفظ یک جزء (ویژه 7 تا 15 سال) و حفظ 10 سوره کوتاه جزء 30 قرآن کریم (ویژه خردسالان 4 تا 7 سال) شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در استان یزد گفت: این مسابقات بخش جانبی نیز دارد که شامل مسابقات خوشنویسی و کتابت یک آیه یا یک سوره قرآن، فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای با موضوعات قرآنی و پژوهش های قرآنی است.فلاح زاده افزود: این مسابقات زیرنظر بخش فرهنگی اداره کل روابط عمومی صدا و سیما که هریک از همکاران می توانند در رشته شفاهی و مسابقه کتبی از کتاب انسان ۲۵۰ ساله بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی- مبارزاتی ائمه معصومین ع صفحات ۲۷ تا ۳۵۰ به سوالات پاسخ دهند. وی ادامه داد: در بخش جنبی شرکت کنندگان می توانند کتاب(تالیف، ترجمه و گردآوری) ، پایان نامه و مقالات چاپ شده در مجلات با موضوعات قرآنی در طول سال های ۹۴ و ۹۵ چاپ شده را به دبیرخانه ارسال نمایند.فلاح زاده افزود: فیلم کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای نیز در قالب آنونس، مستند، تیزر، داستانی و انیمیشن با موضوعات قرآنی به دبیرخانه ارسال نمایند.وی گفت: در بخش خوشنویسی نیز یک آیه یا سوره قرآن کریم در برگزاری مرحله اول مسابقات در برگه مخصوص به صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق خوشنویسی نموده و به دبیرخانه ارسال نمایند.مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد گفت: علاقه‌مندان به حضور در این مسابقات می‌توانند  تا 10 آبان‌ماه با مراجعه به سایت quranpr.irib.ir ضمن کسب اطلاعات نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.وی همچنین از تمدید ثبت نام در این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد: زمان ثبت نام مسابقات تا 30 شهریورماه بود ولی به درخواست‌ کارکنان و همکاران صدا و سیما، ثبت‌نام تا 10 آبان‌ماه ادامه یافت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی