Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - المپیاد ورزشی دانش آموزی با حضور چهار هزار دانش آموز دختر و پسر در هشترود آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار هشترود روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه این در دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر هشترود با بیان اینکه شهرستان هشترود رتبه اول سرانه فضای ورزشی را در استان دارد گفت: سرانه فضای ورزشی هشترود 116 سانتی متر مربع و بیشتراز میانگین استانی که زیر یک متر است می باشد و از این پس ساخت اماکن ورزشی در روستاها در اولویت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن مستفید ورزش را ضامن سلامتی افراد و جامعه برشمرد و افزود: ورزش در جامعه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از این جهت ایجاد نشاط و شادابی از طریق ورزش در بین دانش آموزان لازم و ضروری است.
وی با اشاره به فراگیرشدن استفاده از کانال های مجازی گفت: متاسفانه آنطور که باید از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده نمی شود بلکه جوانان و نوجوانان اکثر وقت خود را بیهوده در این فضاها سپری کرده و از ورزش و کتابخوانی و کارهای پرثمر دیگر غافل هستند.
مستفید تاکید کرد: انتظار می رود مدارس هشترود برنامه ریزی خوب و موثر در جهت تعلیم و تربیت ، ورزش و سلامت جسم و روح دانش آموزان پی ریزی کنند تا درآینده شاهد جامعه ای بانشاط باشیم.
مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز از ساخت چمن مصنوعی در محوطه مدرسه ابن سینا با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد و گفت: المپیادهای ورزشی یکی از سندهای بالادست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
بهمن اقدمی افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای، آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند.
وی توسعه فرهنگ مشارکت در فعالیت های ورزشی، تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، افزایش نشاط و شادابی در محیط های آموزشی، ترویج نهضت داوطلبی و ارتقای سلامت دانش آموزان را مهمترین اهداف المپاد ورزشی درون مدرسه ای دانست.
وی گف : این المپیاد ورزشی بر اساس سیاست های مدرسه محوری و سند تحول بنیادین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با هدف ایجاد نشاط شادابی در بین دانش آموزان برگزار می شود.
خبرنگار: جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پارس نیوز، حمید طریفی حسینی، درباره ثبت نام دانش آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است که این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی؛ پیش شرط ثبت‌نام پایه اول

طریفی حسینی یادآور شد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که پس از ابلاغ شیوه نامه مربوطه ثبت‌نام آن‌ها آغاز خواهد شد.

طریفی حسینی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی منازل توضیح داد: نحوه محدوده بندی جغرافیایی مدارس در دستورالعمل ثبت‌نام به استان‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۴۱ آیین نامه اجرایی مدارس گفت: به منظور توزیع متوازن دانش آموزان، محدوده بندی جغرافیایی با اولویت ثبت‌نام دانش آموزان در نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنان لحاظ می‌شود و ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، منعی ندارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ثبت‌نام موردی دانش آموزان ساکن در محدوده مدارس مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی و نظارت ستاد‌های ثبت نام مناطق آموزشی همجوار امکان پذیر است.

وی درباره زمان ثبت‌نام و طرح سنجش سلامت دانش آموزان، یادآور شد: آموزش و پرورش تقویم اجرایی مرتبط با فعالیت مدرسه از جمله سنجش، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت و سفارش کتاب درسی و ثبت‌نام دانش آموزان را به عقب کشیده و ساماندهی این موارد باید تا مرداد انجام شود تا فرصت برنامه‌ریزی آموزشی به مدارس داده شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس