Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:36:57 GMT

وجود این همه بیکار در شهر مرزی خرمشهر خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۴۱۲۸

وجود این همه بیکار در شهر مرزی خرمشهر خطرناک است

آبادان - نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط بیکاری در خرمشهر به علت قرار گرفتن این شهر در مرز عراق بسیار خطرناک است و باید برای این کاره چاره اندیشی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ثامری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: وضعیت فعلی و رکود در شرکت تاسیسات دریایی یک فاجعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی بیش از چهار هزار نفر به صورت مستقیم در شرکت کار می کردند اما حالا این ظرفیت به کمتر از ۶۰۰ نفر رسیده است.

وی افزود: پیشتر از سوی وزادت نفت قرار بود مراحل ساخت فاز ۱۱ پارس جنوبی به تاسیسات دریایی خرمشهر واگذار شود اما انجام نشد. اکنون هم که با موافقت مسئولان وزارت، طرح عظیم سکوی میدان نفتی فروزان به شرکت آمده به دلیل تامین نشدن نقدینگی از سوی کارفرما شرکت دولتی فلات قاره باز هم دچار رکود شده است

ثامری با اشاره به اینکه خرمشهر متعلق به همه ایرانیان است و همه باید برای بهبود وضعیت کنونی آن از جان و دل تلاش کنیم،  تصریح کرد: آمار بیکاری در خرمشهر بالاست در صورتی که چنین شرایطی در مرز خطرناک است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در ایام اربعین وزرای زیادی به آبادان و خرمشهر سفر می کنند و وعده هایی می دهن که تا کنون هیچکدام عملی نشده است. ما در کنار کشور عراق هستیم و جوانان خرمشهری شرایط اشتغال برای جوانان عراقی را ارزیابی می کنند در صورتی که در این منطقه اشتغال بسیار ناچیز است.

ثامری تصریح کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توانمندی های زیادی دارد که می تواند با ارائه برنامه و تزریق بودجه شرایط اسفناک تاسیسات دریایی خرمشهر را سر و سامان دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر

سید نادر موسوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.

 به گفته او در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.

او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره