Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عضو هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت گفت: ساخت نرم افزار صنعتی بهره برداری هماهنگ شبکه های برق و گاز توسط دانشگاه جیرفت، موجب قرار گرفتن نام این دانشگاه در کنار برترین دانشگاه های برتر دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ایمان گروهی ساردو عضو هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت ظهر امروز ( 2 آبان ) در جمع اصحاب رسانه گفت: نرم افزار صنعتی بهره برداری هماهنگ شبکه های برق و گاز توسط پژوهشگران گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت ساخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مراحل صنعتی سازی این نرم افزار در حال انجام است و به زودی این نرم افزار وارد بازار می شود.

 

عضو هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت عنوان داشت: در سال جاری موفق به انتشار دو مقاله در زمینه بهره‏ برداری یکپارچه شبکه های برق و گاز طبیعی در مجله معتبر « IEEE Transactions on Smart Grid » شده ایم که این مجله توسط انجمن مهندسی برق و الکترونیک آمریکا (IEEE)  منتشر شده و  بر اساس رتبه بندی «  2017 JCR  » دارای رتبه جهانی 14 از میان حدود 4500 مجله فعال در زمینه تخصصی مهندسی برق و الکترونیک است.

 

گروهی ساردو با بیان این مطلب که این مجله چهار بار در سال و به صورت گسترده در سرتاسر دنیا منتشر می‏شود، بیان کرد: در این مجله معمولاً آخرین یافته های دانشمندان دانشگاه ‏های برتر جهان مانند دانشگاه MIT، استانفورد و برکلی چاپ می ‏شود و قرار گرفتن نام دانشگاه جیرفت در کنار دانشگاه‏ های برتر دنیا برای جامعه دانشگاهی کشور بویژه جنوب استان کرمان بسیار ارزشمند است.

 

عضو هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: بر اساس تئوری ارائه شده در این مقالات، پژوهشگران دانشگاه جیرفت با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاه متودیست جنوبی آمریکا ساخت یک نرم ‏افزار صنعتی جهت بهره ‏برداری هماهنگ ساعتی شبکه‏ های برق و گاز طبیعی را آغاز کردند که امروز این نرم افزار آماده بهره برداری است.

 

دانش آموخته دانشگاه متودیست جنوبی آمریکا افزود: با توجه به اینکه بیش از 45 درصد از برق کشور در نیروگاه‏ های گازی و سیکل ترکیبی که مرکب از واحدهای گازی و بخاری  هستند، تولید می شود، لذا بهره ‏برداری مجزای شبکه‏های برق و گاز طبیعی کشور به شیوه سنتی به ‏صرفه نبوده و نیاز است بهره‏برداری هر یک از این شبکه ها با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی و امنیتی شبکه دیگر انجام شود.

 

گروهی ساردو ادامه داد: نرم افزار ساخته شده توسط پژوهشگران دانشگاه جیرفت پس از اصلاح و بهبود فنی نرم‏افزاری، ابزاری مؤثر و مفید را جهت تحلیل و آنالیز فنی و اقتصادی شبکه های برق و گاز در اختیار بهره برداران این شبکه ها قرار می دهد.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید | آغاز تا انجام اومااویا
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان