Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@18:03:42 GMT

شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر نیمه‌تعطیل شده است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۳۰۷۳

شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر نیمه‌تعطیل شده است

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون از شرکت تاسیسات دریایی در خرمشهر گفت: شرکت فعلاً پروژه‌ای در دست اجرا ندارد و به علت اختلافات به وجود آمده در تامین منابع مالی تقریباً نیمه‌تعطیل شده است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، هدایت‌الله خادمی نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از شرکت تاسیسات دریایی در خرمشهر و پالایشگاه آبادان گفت: شرکت تاسیسات دریایی فعلا پروژه‌ای در دست اجرا ندارد و به علت اختلافات بوجود آمده در تامین منابع مالی تقریبا نیمه‌تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به در دست اجرا بودن راه‌اندازی فازهای 2 و 4 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: طی مذاکره‌ای که با مدیران شرکت ملی مهندسی ساختمان داشتیم، اظهار داشتند که با راه‌اندازی این دو فاز میزان مازوت تولید شده در پالایشگاه آبادان کاهش می‌یابد.

خادمی در این باره گفت: اکنون 36 درصد تولید پالایشگاه آبادان مازوت است که چون از نفت خام ارزان‌تر است سودده نیست و با توسعه‌ای که در فازهای پالایشگاه آبادان صورت خواهد گرفت می‌توان ضمن افزایش میزان تولید نفت خام تولید بنزین یورو 4 را نیز که امروز در حد 24 هزار لیتر در روز تولید می‌شود افزایش داد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین موضع‌گیری‌ها در قبال رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو خاطرنشان کرد: نظرات هم در کمیسیون انرژی و هم در مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره ایشان متفاوت است و باید منتظر برگزاری نشست‌های بیشتر باشیم.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳، هجدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و هفتم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه است.
اذان صبح فردا یکشنبه نهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۶ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!