Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با امتداد نیوز در خصوص سفر روز چهارشنبه استاندار تهران به شهرستان پیشوا از برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان این شهرستان در مورد این سفر خبر داد و افزود: در این نشست گزارش مفصلی از شهرستان پیشوا تهیه و مطالبات این شهرستان مشخص و آماده شده است.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار تهران گفت: پیشوا دومین مقصد سفر استاندار تهران و اقدام مبارکی است، چرا که حضور استاندار در منطقه همواره از مطالبات مردم بوده است، استاندار تهران یک روز از صبح تا غروب در شهرستان وقت گذاشته و تمام مسائل آن شهرستان را بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشوا به آزادراه قم- گرمسار متصل شود

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، راه، کشاورزی، آموزش و پرورش، دانشگاه، عمران روستایی و دیگر موارد درخواست ها بررسی و چند مطالبه جدی و مهم شهرستان پیشوا استخراج شده است.

وی اتصال شهرستان پیشوا به آزادراه قم- گرمسار را یکی از مهم ترین مطالبات این منطقه دانست و گفت: این پروژه ملی بوده و مصوبه دولت را دارد، اما متاسفانه تاکنون تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

نقوی حسینی احداث استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهرستان پیشوا، و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی پیشوا که دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۹ سال پیش ساخت آن را تعهد کرده و تقریبا بلاتکلیف است، را از دیگر مطالبات این شهرستان خواند و گفت: جاده های روستایی پیشوا به ویژه جاده پیشوا- طارند، که نیازمند تعریض، تعویض روکش و توجه جدی است.

مشکل گازرسانی به گلخانه های پیشوا حل شود

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی حوزه کشاورزی و گلخانه ای پیشوا را دارای مشکلاتی در خصوص تامین گاز دانست و اضافه کرد: ۸۰ درصد پروژه گازرسانی به گلخانه ها از لحاظ اداری و تامین نقشه انجام شده و نیازمند اجرا است.

وی با بیان این که فاز اول فاضلاب شهرستان پیشوا به عنوان سومین شهرستان استان تهران افتتاح شده است، گفت: باید فازهای بعدی فاضلاب نیز پیگیری شود.

نقوی حسینی سپس به حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: باید پروژه های نیمه کاره این حوزه به ویژه مجتمع فرهنگی ورزشی علی آباد تکمیل شود.

شهر شدن جلیل آباد ابلاغ شود

وی اضافه کرد: زمین مجتمع فرهنگی ورزشی جانبازان استان تهران نیز واگذار شده و نیاز به احداث دارد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی شهر شدن جلیل آباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از دستاوردهای تقسیمات کشوری در پیشوا، بعد از شهرستان شدن، ارتقاء جلیل آباد با ۱۲ روستا به بخش است، طبق قانون، باید مراکز بخش ها شهر بوده و شهرداری داشته باشند، اما شهرداری جلیل آباد علی رغم این که مرکز بخش است، ابلاغ نشده و ما نیز پیگیری های زیادی کردیم، اما دولت یازدهم متاسفانه تقسیمات کشوری را متوقف کرده بود، اما در دولت دوازدهم گویا تقسیمات کشوری آغاز شده است.

نقوی حسینی اضافه کرد: ما درخواست اجرای قانون را داریم و چیزی فراتر از قانون نمی خواهیم و طبق قانون باید مرکز بخش جلیل آباد به شهر ارتقا یابد.

true برچسب ها : استانداری تهران سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس سید حسین نقوی حسینی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟

تین نیوز

استاندار فارس ضرب الاجلی برای نصب دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تعیین کرده است اما آیا این دوربین ها به توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی که دوربین های آنها می تواند تلفات را 50 درصد و تصادف های مرگبار را تا 85 درصد کاهش دهد توجهی شده است؟

اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه تازه تاسیس است که هنوز دوربین های کنترلی و نظارتی برای آن تامین و نصب نشده است. به همین دلیل این اتوبان گاهی به جولانگاه متخلفانی تبدیل می شود که با سرعت های بالای 150 کیلومتر و 170 کیلومتر و حتی بیشتر در این محور تردد می کنند.

نبود دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تصادف های مرگباری در این اتوبان رقم زده است و بیم آن می رود که تعداد این تصادفات در آینده بیشتر شود.

در فیلمی که در ادامه می بینید به این موضوع پرداخته ایم.  

آقای ایمانیه استاندار فارس خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شده و در این مورد ضرب الاجلی تعیین کرده است. سوال اینجاست که آیا از توان شرکت های دانش بنیان داخلی برای برطرف کردن نیاز آزادراه اصفهان شیراز به دوربین های نظارتی استفاده می شود؟


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟