Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  بياييد کمي صادق باشيم! همه ما از اين که سلبريتي ها را در حال قدم زدن بر روي فرش قرمز با لباس هاي شيک و زيبا و ظاهرهاي مغرور و پر زرق و برق يا در حال آفتاب گرفتن بر روي قايق هاي تفريحي گران قيمتشان جايي در اقيانوس اطلس ديديم خسته شده ايم و ترجيح مي دهيم ظاهر متفاوتي از آن ها ببينيم. مثلا عکسي که در اداره ي پليس از آن ها گرفته شده و نشان مي دهد که اين سلبريتي هاي ظاهراً بي نقص نيز آن قدر که فکر مي کرديم بي نقص و سالم نيستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ديگر خسته شديم از بس ديديم که سلبريتي ها براي دوربين ها ژست هاي آنچناني مي گيرند. قيافه ي آن ها در برابر دوربين پليس در حالي که ديگر ژست هميشگي را نمي گيرند و به اجبار تن به تماشاي دوربين داده اند نيز در نوع خود تماشايي است.
شايد شما خبر نداشته باشيد اما دستگيري سلبريتي ها پس از درگيري در مهماني، يا بدرفتاري با همسر و مصرف يا همراه داشتن مواد مخدر يا مشروبات الکلي، ديگر به امري عادي بدل شده است. جالب اين که هر گاه در فضاي اينترنت عبارت «سلبريتي هايي که به جرم ... دستگير شده اند» را جستجو کنيد هيچ گاه با نام هايي مانند «مريل استريپ» و «جورج کلوني» مواجه نخواهيد شد زيرا هاليوود نيز پسرها و دخترهاي بد خود را دارد. برخي از اين سلبريتي ها از مشتريان دائم بازداشتگاه هاي پليس هستند و برخي نيز براي اولين بار افتخار حضور در اين مکان ها را بدست مي آورند. در ادامه ي اين مطلب شما را با 11 سلبريتي مشهور که در سال 2017 تا به امروز به هر دليلي دستگير شده اند را براي شما آورده ايم. با ادامه ي مطلب همراه باشيد.
11- مايلز تلر - دستگيري به خاطر مستي در انظار عمومي
مايلز تلر، بازيگر هاليوودي که به خاطر بازي در فيلم هاي «شلاق» (Whiplash ) در سال 2014 و «چهار شگفت انگيز» (Fantastic Four) در سال 2015 شناخته مي شود بعد از آزادي از اداره ي پليس شهر سن ديگو در اظهار نظري عجيب چنين گفت:"خب، اول از همه بايد بگم که من دستگير نشده بودم، فقط بازداشت شده بودم"! اما چيزي که اداره ي پليس مي گفت کاملاً متفاوت بود. در 18 جولاي وي همراه با تعدادي ديگر از دوستانش در يک مهماني بزرگ حضور داشت و ناگهان يک افسر پليس متوجه شد که آقاي تلر وارد پياده رو شده و توان ايستادن روي پاهايش را ندارد.

پليس مورد نظر به وي نزديک شده و سوالاتي را از وي مي پرسد اما آقاي تلر مست هيچ توجهي به پليس نکرده و جواب سوالات او را نمي دهد. در ادامه افسر پليس به وي پيشنهاد مي دهد که او را به يک مرکز درماني براي افراد مست ببرد اما بازيگر هاليوودي سرشناس همچنان به او بي توجهي کرده و پيشنهاد او را نمي پذيرد. همان موقع بود که آقاي تلر به قول خودش «بازداشت» مي شود البته افسر مذکور پس از انتقال تلر به اداره پليس از او عکس مخصوص دستگير شدگان تهيه کرده و اسم او را در فهرست خود ثبت کردند که معمولاً جزو رويه هايي است که براي افراد «دستگير شده» و نه «بازداشت شده» لحاظ مي شود و بين اين دو واژه کمي تفاوت وجود دارد که آقاي تلر اين تفاوت را ناديده گرفته بود.
10- تايگر وودز - دستگيري به خاطر رانندگي در حالتي غيرطبيعي
تايگر وودز بازيکن افسانه اي دنياي گلف وي به دليل رانندگي در شرايط غيرعادي (تحت تاثير مواد مخدر يا مشروبات الکلي) دستگير شد. اتومبيل مرسدس بنز مدل 2015 وي در حالي که به روش غيرمعمول و عجيبي در يک پارکينگ در پالم بيچ فلوريدا پارک شده بود پيدا شد و راننده نيز در حالت بيهوش روي صندلي خود افتاده بود. افسران پليس او را بيدار کرده و شروع به سوال کردن از وي شدند. وودز به آن ها گفت که از يک مسابقه ي گلف در لس آنجلس باز مي گردد و نمي دانست که دقيقاً کجا حضور دارد.

بر اساس گزارش پليس سخنان او ضد و نقيض و مشکوک بود به همين دليل وي را به نزديک ترين بازداشتگاه برده و سپس بعد از چند ساعت آزاد گرديد. آزمايشات نشان مي داد که وي تحت تاثير مواد بوده است و وودز خود نيز رسماً اعلام کرده که در آن موقع هيچ مشروبات الکلي مصرف نکرده بود. در زماني که وودز دستگير شد وي در دوران نقاهت پس از جراحي کمر به سر مي برد. بنابراين ادعا کرده بود که ترکيب کردن داروهايي که پزشک براي وي تجويز کرده بود باعث پديد آمدن چنين حالتي در وي شده است که کمي باورنکردني به نظر مي رسد!
9- سولجا بوي - دستگيري به جرم همراه داشتن اسلحه اي که قبلاً متعلق به پليس بوده است
سولجا بوي، خواننده سرشناس موسيقي رپ در خانه اش در هاليوود هيلز به خاطر نقض قوانين مربوط به دوره تعليق مجازات خود دستگير شد. پس از جستجوي فراوان در محل زندگي او، ماموران پليس دو اسلحه را در داخل کشو تختخواب او پيدا کردند. دليل تفتيش خانه ي او اين بود که گزارشاتي در اين مورد به اداره ي پليس رسيده بود.

اين خواننده ي 26 ساله که اسم واقعي او ديانده کوتز وي است به صورت آنلاين برخي از افراد را با اسلحه تهديد کرده بود که نقض آشکار قوانين دوره ي تعليق مجازات دو ساله او بود. در سال 2014، وي به دليل نگهداري غيرقانوني سلاح محکوم شده و به او اعلام شد که حق مالکيت اسلحه را به مدت 24 ماه نخواهد داشت. اما همانطور که يک پلنگ نمي تواند خال هايش را تغيير دهد جاي تعجب نبود که سولجاي ناآرام نيز طبيعت خود را تغيير نخواهد داد و دو اسلحه ي کمري در خانه ي او پيدا شد. جالب اين که يکي از اين اسلحه ها قبلا در هانتينگتون کاليفرنيا از يک ماشين پليس به سرقت رفته بود.
8- کريس سولز - دستگيري به خاطر قتل يک کشاورز اهل آيووا
شايد فکر کنيد اين قضيه يک جوک خنده دار باشد اما کاملاً واقعيت دارد . کريس سولز که خود يک کشاورز اهل آيووا بوده و در سريال تلويزيوني محبوب «مجرد» (The Bachelor) شبکه ي ABC حضور داشته بود در ماه آوريل به خاطر قتل يک کشاورز ديگر دستگير شد. بر اساس گزارش اداره ي کلانتري بوچانان کانتي اين سلبريتي 35 ساله به دليل سهل انگاري منجر به مرگ يک کشاورز ديگر تفهيم اتهام شد.

اگر چه وي با اين کار يک مجرم خطرناک شناخته نمي شد اما اسم وي در بايگاني پليس به ثبت مي رسيد. ماجرا از اين قرار بود که سولز در حال رانندگي با شورلت پيکاپ خود در فاصله ي 15 مايلي از منطقه آرلينگتون با يک تراکتور برخورد مي کند. سولز با پاي پياده صحنه تصادف را ترک مي کند و راننده تراکتور بر اثر جراحات وارده در نتيجه ي تصادف در بيمارستان بستري شده و چند روز بعد مي ميرد.
7-تراويس اسکات - دستگيري به جرم ايجاد آشوب و هرج و مرج
در 13 مي، تراويس مي که يک خواننده مشهور موسيقي رپ است به جرم آشوب در يک کنسرت زنده در راجرز آرکانزاس دستگير شد. اين کنسرت در حالي که پليس تراويس 25 ساله را دستگير کرد به پايان رسيد. در طول کنسرت، اين خواننده سرشناس که نام واقعي او ژاک وبستر است تماشاگران را ترغيب کرد که روي صحنه بپرند. در حين هجوم تماشاگران به روي صحنه تعدادي از مردم مجروح شدند.

تراويس که مقصر اصلي ماجرا بود بدون ضمانت آزاد شد اما بايد به خاطر جرمي که مرتکب شده در دادگاه حاضر شود. در روزهاي بعد افرادي که در کنسرت او شرکت کرده بودند تجربيات و مشاهدات خود در کنسرت تراويس اسکات را در فضاي مجازي به اشتراک گذاشتند و اداره ي پليس را به خاطر دستگيري خواننده ي محبوب خود مورد سرزنش قرار دادند. جالب اين که قبل از اين واقعه در کنسرتي ديگر در نيويورک، تراويس از يکي از افراد حاضر در سالن خواسته بود که از بالکن طبقه ي سوم محل برگزاري کنسرت پايين بپرد. اگر چه ويدوي اين حادثه در فضاهاي مجازي سر و صدا به پا کرد اما تراويس با تعقيب قضايي براي به خطر انداختن جان افراد مواجه نگرديد.
6- شيا لبوف - دستگيري به خاطر رفتارهاي نامناسب و اهانت
بازيگر 31 ساله و سرشناس هاليوود بيش از بازي هاي فوق العاده اش به خاطر رفتارهاي نا به هنجارش در رسانه ها خبرساز مي شود و از آغاز سال 2017 در اين حوزه به شدت سرش شلوغ بوده است. بار اول وي در ماه ژانويه و به جرم درگيري در تظاهرات ضد ترامپ با دست بند پليس آشنا شد. ظاهراً وي در اين گردهمايي با يک مرد ديگر که ديدگاه هاي سياسي متفاوتي داشت درگير شده و به وي تعرض کرده بود.

دومين مورد دستگيري او در 8 جولاي در شهر ساوانا در جورجيا رخ داد. اداره ي پليس جرم او را «مستي، مقاومت در برابر دستگيري و رفتار زننده و اخلالگرانه» توصيف کرده بود. در واقع دردسر زماني آغاز شد که لبوف از يک افسر پليس درخواست سيگار کرده بود. بعد از اين که وي با جواب منفي افسر مواجه مي شود شروع به ناسزا گفتن با صداي بلند مي کند. وقتي که درگيري بالا گرفته و افسر پليس سعي مي کند او را بازداشت کند، لبوف به سمت لابي هتل مجاور فرار مي کند و در نهايت در آن جا دستگير مي شود.
5- جيمز کرامول - دستگيري به خاطر گردهمايي اعتراضي بر عليه تخريب منابع طبيعي
جيمز کرامول 77 ساله و نامزد دريافت جايزه اسکار که بيشتر به خاطر بازي در فيلم هاي «عزيز» (Babe ) ساخته ي سال 1995 و «مسير سبز» (The Green Mile) ساخته ي سال 1999 شناخته مي شود به خاطر امتناع از پرداخت جريمه ي 375 دلاري خود به يک هفته زندان محکوم شد. او پس از شرکت در يک گردهمايي اعتراضي بر عليه ساخت يک نيروگاه برق در شهر نيويورک دستگير و به پرداخت جريمه محکوم شد.

جيمز کرامول که در سريال «داستان ترسناک آمريکايي» (American Horror Story) نيز حضور داشته و قرار است در فيلم «دنياي ژوراسيک: پادشاهي سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) نيز بازي کند يکي از 6 معترضي بود که ادعا مي کردند ايستگاه برق مذکور به طبيعت محلي لطمه زده و در نتيجه در تغييرات اقليمي و آب و هوايي تاثير منفي خواهد داشت. 3 نفر از اين 6 نفر جريمه ي تعيين شده را پرداخت کردند اما اين بازيگر سرشناس و دو نفر ديگر از اين کار امتناع ورزيدند. اکنون او در زندان اورنج کانتي در حال سپري کردن يک هفته محکوميت خود است.
4- دان مک لين - دستگيري به خاطر خشونت خانوادگي
دان مک لين، خواننده و آهنگساز معروف که به خاطر آهنگسازي فيلم هاي معروف «کيک آمريکايي» (American Pie) در ماه ژانويه سال 2016 در شهر کامدن به خاطر اعمال خشونت خانگي عليه همسر سابقش دستگير شد. اين دو به مدت 30 سال با هم زندگي کرده و در آن دوران درگيري دردناکي بر سر جدايي از هم داشتند.

در نتيجه ي درگيري با همسرش،مک لين به جرم تهديد دستگير شد. اگر چه وکيل او ادعا مي کرد که موکلش يک مجرم نيست اما مقامات قضايي اطلاعات بيشتري در مورد پرونده ي او اعلام نکردند. با اين وجود، همسر آقاي مک لين توانست حکم قاضي پرونده را مبني بر دستگيري شوهرش را اخذ کند. جولاي سال 2017 مک لين پس از برآورده کردن شرايط حکم قاضي و توافق با همسرش توانست از اين حکم رهايي پيدا کند. وي دستکم يک سال را بدون ايجاد مزاحمت براي همسرش گذرانده بود. همچنين وي به پرداخت 3.000 دلار جريمه نيز محکوم شد که آن را پرداخت کرد.
3- پسر جان ملنکمپ - دستگيري به خاطر مستي و درگيري
اسپک ملنکمپ 22 ساله در 16 جولاي پس از درگيري با برادرش هاد در بيرون از خانه ي پدري در اينديانا دستگير شد. بر اساس مدارک تهيه شده توسط اداره پليس، پسر کوچکتر جان ملنکمپ، خواننده نامدار موسيقي راک با سر و رويي خونين و کاملاً مست از پاسخگويي به سوالات افراد پليس در مورد علت درگيري و صدماتي که به صورتش وارد شده بود طفره رفت.

از اين رو اسپک جوان به جرم مستي در انظار عمومي و مقاومت در برابر اعمال قانون دستگير شد. البته اين اولين باري نبود که اين دو برادر از قانون تخطي مي کردند. اين دو يک بار ديگر نيز در سال 2013 اخلاق تند و عصبي خود را در جريان دستگيري بعد از يک دعواي خونين نشان داده بودند. بعد از دستگيري و حدود 86 ساعت زنداني شدن در نهايت اسپک ملنکمپ آزاد شد. البته اين مقدار به چند بخش 12 ساعته تقسيم شده بود زيرا اسپک به بيماري صرع دچار بود.
2- جرمن تيلور - دستگيري به خاطر گاز گرفتن و تهديد کردن نامزدش
در حدود ساعت 3 بعد از نيمه شب 18 جولاي جرمن تيلور، بوکسور سرشناس سابق به خاطر گاز گرفتن و تهديد کردن نامزدش به مرگ در حين يک درگيري لفظي دستگير شد. نامزد او با پليس تماس گرفته و بلافاصله آن ها در خانه ي تيلور در مايوميل آرکانزاس حاضر شدند. نامزد او با نام اشلي وايت به پليس گفته بود که تيلور چندين بار صورت و دست چپ او را گاز گرفته و تلفن همراه او را نيز خرد کرده است. به گفته ي افسران پليس در هنگام دستگيري شواهد نشان مي داد که جرمن تيلور مشروبات الکلي مصرف کرده است.

وي بلافاصله به جرم تهديد نامزد خود و همچنين ضرب و جرح و قطع کردن تماس اضطراري تفهيم اتهام شد. تيلور قبلاً نيز سابقه ي تهديد و مصرف مشروبات الکلي در ملاء عام داشته بود که بدين معنا خواهد بود که به احتمال فراوان او مدتي را در پشت ميله هاي زندان خواهد گذراند. وي اکنون به دليل 9 جرمي که از سال 2015 تاکنون مرتکب شده به 6 سال زندان تعليقي محکوم شده است. وي قبلاً نيز به سمت پسرعموي خود شليک کرده بود که مجروح شدن شديد وي را در پي داشت.
1-دانته فاولر - دستگيري به جرم شکستن ليوان نوشيدني يک مرد و پرت کردن مشروبات الکي به درون رودخانه
در 18 جولاي دانته فاولر جونيور، مدافع عقب تيم راگبي جکسونوايل جگوارز به جرم ضرب و جرح و بدرفتاري دستگير شد. فاولر در حال رانندگي در يک مجتمع آپارتماني در محل زندگي خود در سنت پيترزبورک فلوريدا بود که مردي به دليل رانندگي غير طبيعي او به وي اعتراض کرده بود. فاولر صداي او را شنيده و خشمگين از اتومبيل خود پياده مي شود و دشنام هايي را به زبان مي آورد و سپس ضربه اي به او وارد کرده و ليوان نوشيدني او را مي شکند.

سپس کيسه ي خريدهاي فرد مذکور را گرفته و به درون رودخانه پرت مي کند. به همين دليل وي به زندان فينلاس کانتي برده شده و 5 ساعت بعد با ضمانت 650 دلار نقد آزاد مي شود. اين اولين باري نبود که فاولر چنين رفتارهايي خشونت آميزي را از خود نشان مي داد. سال گذشته نيز وي کتک خوردن همسر سابقش از نامزد جديدش را مشاهده کرده و دخالتي نکرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان

به گزارش «تابناک»، سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد