Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم معتقد است که هزینه رفت و آمد دانشجویان شرکت کننده در جشنواره ها و المپیادها زیاد است و مشکلی فراروی این دانشگاه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام زین العابدین دست داده چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی در جهرم افزود:‌ باید فکری برای این هزینه ها شود و راهکاری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برگزاری اردوهای تفریحی اشاره کرد و گفت: داشتن تنوع مکانی از خصوصیت این اردوهاست که هدف آن رضایت دانشجویان بوده اما مشکلی که وجود دارد اقامت دانشجویان است.
حجت الاسلام دست داده با ارائه کارنامه چهارسال گذشته در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی گفت:تعداد نشریات اداری از 5 به 29 نشریه رسیده است و تعداد اعضای فعال نشریات 120 نفر هستند.
وی ازعناوین نشریات که شامل فرهنگی مذهبی، علم و سلامت، اقتصادی وسیاسی و صنفی است نام برد و اضافه کرد: در حوزه نشریات هیچ گونه نظارت قبل از چاپ نداشتیم که در حال حاضر نظارت صورت می گیرد.
وی با اشاره به تشکل های دانشجویی گفت: تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از یک به سه تشکل رسیده است و12 کانون دانشجویی وجود دارد. همین طور انجمن های علمی در دانشگاه نبوده است که اکنون شاهد 5 انجمن علمی هستیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آثار ثبت شده در جشنواره فرهنگی گفت: امسال 860 اثر به جشنواره راه یافت و ثبت شد و موفق به کسب دو مقام کشوری و یک مقام ملی شدیم.
وی با اشاره به یادواره شهدا گفت : یادواره امسال، بزرگترین یادواره شهدای شهرستان بود و استقبال شورانگیز و کم نظیر مردم و حضور بقیه دانشگاه ها را به دنبال داشت.
حجت الاسلام دست داده افزود: قیاس نادرستی بین فعالیت های دانشجویان دانشگاه های تیپ سه مثل جهرم با دانشگاه های تیپ 1 وجود دارد که این تضاد درست نیست.
دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت هم گفت:‌ ورود به حوزه فرهنگ بسیار مهم است و باید همراه با ورودی کارامد ،مداوم و مدیریت راهبردی باشد.
وی بیان کرد:‌ مسائل فرهنگی موضوعی نیست که بتوان آسان از کنار آن گذشت. وزارت بهداشت در این خصوص برنامه ریزی های عملیاتی انجام داده است و برنامه هایی به دانشگاه ها محول خواهد شد.
فراهانی عنوان کرد: هدف از سفر ما این بوده است که مستمع باشیم و با بررسی عملکرد های چهار سال گذشته در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گره از مشکلات این حوزه باز کنیم.
دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین دانشگاه علوم پزشکی فسا از نظر اداری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز مستقل هستند.
شهرستان جهرم در فاصله 186 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
خبرنگار:‌بهرام بشیری زاده جهرمی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7369 /1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم