Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سيد حسين حسيني که احتمالا اولين شهرآورد پايتخت را تجربه خواهد کرد تاکنون چه سابقه اي از خود در ليگ برتر ايران برجاي گذاشته است؟
سرويس ورزش مشرق - استقلال از 9 ديدار قبلي خود در ليگ هفدهم تنها 9 امتياز کسب کرده و شکست دادن پرسپوليس در هفته دهم مسابقات مي تواند برايش يک سکوي پرتاب مجدد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حريف در 9 هفته ابتدايي ليگ 16 گل زده تا نشان دهد در فاز هجومي از چه آمادگي و شرايط مناسبي برخوردار است. در مقابل استقلال هم با وينفرد شفر آلماني در دو بازي اخير خود مقابل فولاد خوزستان و نساجي مازندران در رقابتهاي ليگ و جام حذفي ثابت کرده به انسجام تيمي بهتري رسيده است. مرد آلماني آرام و آهسته تغييرات مورد نظرش را در استقلال ايجاد مي کند.
يکي از اين تغييرات نيمکت نشيني مهدي رحمتي و حضور سيد حسين حسيني درون دروازه آبي ها است. سرمربي جديد استقلال در بازيهاي اخير از سيد حسين حسيني درون دروازه آبي ها بهره برده تا نشان دهد برايش نام ها اهميتي ندارند و تنها نفراتي وارد ترکيب اصلي مي شوند که از کارايي بيشتري براي انجام برنامه هاي جديد برخوردارند.
اما سيد حسين حسيني که احتمالا اولين شهرآورد پايتخت را تجربه خواهد کرد تاکنون چه سابقه اي از خود در ليگ برتر ايران برجاي گذاشته است؟
دروازه باني که اولين بار در ليگ دوازدهم با استقلال قهرمان فوتبال ايران شد با اين حال هرگز نتوانست شايستگي هايش را با آبي ها به نمايش بگذارد تا اينکه در ليگ چهاردهم - به صورت قرضي- راهي انزلي و تيم ملوان شد.

* 40 بازي و 41 گل خورده
سيد حسين حسيني طي ليگ هاي چهاردهم و پانزدهم براي ملوان 28 بازي انجام داد و سپس از ابتداي ليگ شانزدهم به استقلال بازگشت تا 8 بازي هم در ليگ شانزدهم براي استقلال منصوريان انجام دهد. حسيني در فصل جاري ليگ برتر هم 4 ديگر براي آبي ها وارد ميدان مسابقات ليگ شد تا تعداد بازيهايش در ادوار ليگ برتر به عدد 40 برسد. حسيني اگر اين هفته پاي به داربي پايتخت بگذارد هم اولين داربي تهران را تجربه خواهد کرد و هم تلاش خواهد کرد تا آمار و ارقام خود در رقابتهاي ليگ را سرو سامان دهد.
اين دروازه بان جوان در ليگ چهاردهم طي 13 ديدار براي ملوان 3 کلين شيت برابر راه آهن، سپاهان و نفت آبادان انجام داد و تنها 11 گل خورد که آماري قابل قبول نشان مي داد.
حسيني در ليگ پانزدهم 15 بازي ديگر با پيراهن انزلي چي ها به ميدان آمد که حاصل دريافت 20 گل و البته ثبت 5 کلين شيت مقابل ذوب آهن،استقلال خوزستان، راه آهن، نفت و پديده بود. هر چند که در نهايت ملوان به ليگ دسته اول سقوط کرد و سيد حسين به استقلال بازگشت.
اين دروازه بان جوان با توجه به اعتمادي که سرمربي وقت استقلال عليرضا منصوريان به سيد مهدي رحمتي داشت، تنها در 8 ديدار شانس رسيدن به ترکيب استقلال را پيدا کرد. اما در مجموع نتيجه رضايت بخش بود. استقلال طي 8 ديداري که از حسيني در ليگ قبل بهره برد، تنها 6 گل دريافت کرد و فقط يک بار باخت. آبي ها فصل قبل با سيد حسين حسيني به 4 پيروزي و 3 تساوي برابر رقبا دست يافتند و فقط در هفته هفدهم مسابقات 1-2 مغلوب استقلال خوزستاني شدند که حسن بيت سعيد گلزن و ستاره اش بود.
سيد حسين در فصل جاري هم 4 بازي براي استقلال انجام داده که حاصل آن پيروزي 2-1 برابر سپيدرود در رشت، تساوي با ذوب آهن و فولاد و بالاخره شکست 2-0 برابر پارس جم در خانه حريف باشد.
به اين ترتيب سيد حسين حسيني امروز به دروازه باني تبديل شده که تا کنون 40 بازي در ليگ برتر انجام داده و 41 گل دريافت کرده است.
در واقع سيد حسين اگر در داربي پايتخت به ميدان بيايد و بتواند دروازه اش را به روي قرمز هاي پرسپوليس بسته نگه دارد در تعداد بازيهايي که انجام داده و گلهايي که دريافت کرده به تفاضل "صفر" خواهد رسيد.
* تجربه تلخ بازي برابر پرسپوليس
نکته ديگر اينکه سيد حسين يک مرتبه در هفته بيست و پنجم ليگ پانزدهم شانس تقابل با پرسپوليس را داشته است. ديداري که در نهايت 1-2 به سود شاگردان برانکو به پايان رسيد با اين حال حسيني جوان يکي از خوبهايش بود.
شنبه بيست و يکم فروردين ماه سال 1395 پرسپوليس ابتدا با جري بنگستون از روي نقطه پنالتي دروازه ملوان و حسيني را (7) باز کرد و بعد رافخايي از روي نقطه پنالتي خيلي زود(10)نتيجه را برابر نمود. يک سال و 6 ماه و دو هفته قبل حسيني تلاش فراواني کرد تا ملوان در خانه مغلوب ميهمانش نشود با اين حال در چهارمين دقيقه از وقتهاي تلف شده و روي ضربه کمال کاميابي نيا اين مقاومت در هم شکسته شد تا تنها تجربه گلر امروز استقلال برابر پرسپوليس با شکست 1-2 به پايان برسد.
به هر تقدير اگر وينفرد شفر در داربي پيش رو از سيد حسين حسيني درون دروازه اش بهره ببرد، اين بازيکن هم تعداد بازيهايش در فصل جاري براي استقلال به عدد 5 مي رسد. درست مثل مهدي رحمتي که پيش از اين با نظر عليرضا منصوريان براي استقلال 5 بازي کرده و 4 گل دريافت کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳