Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:10:15 GMT

فیلم‌هایی‌ کوتاه برای مدافعان حرم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۷۱۲۲

فیلم‌هایی‌ کوتاه برای مدافعان حرم

مسئول گروه تبلیغی رسانه‌ای راز رسانه از تولید چهارفیلم کوتاه و مستند در حوزه سبک زندگی اسلامی و مدافعان حرم خبر دادند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طلاب فیلم‌ساز گروه رسانه‌ای تبلیغی «راز رسانه» وابسته به اداره تبلیغ رسانه‌ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امسال موفق به تولید 4 فیلم کوتاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقایان عمران چراغی و مهدی کشتکار از طلاب سطح سه حوزه علمیه قم ، کارگردانی این آثار را بر عهده داشتند که در گفت‌وگویی کوتاه ابعاد این آثار و برنامه‌های پیش روی این گروه تبلیغی را کردند .

عمران چراغی، کارگردان مستند «خونرنگ» با اشاره به این‌که این مستند به سفارش سازمان هنری رسانه‌ای اوج و با مشارکت سازمان بسیج رسانه به تهیه‌کنندگی اصغر بختیاری تولیدشده است، گفت: این مستند با موضوع «تحلیل جنگ رسانه‌ای گروه تروریستی تکفیری داعش» با ساخته شده است که از حضور کارشناسان مطرح در حوزه رسانه و امنیت بهره برده است و امیدواریم به زودی از شبکه‌های سیما پخش شود.خبر مستند «خونرنگ» در شبکه‌های اجتماعی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است به طوری که تنها در آپارات آنونس این فیلم، 11 هزار بار دیده شده است.

مهدی کشتکار از فیلم داستانی «روز جوراب» با موضوع روز پدر که به‌ پاس تجلیل از ایثار و فداکاری پدران جانباز تولیدشده به‌عنوان یکی دیگر از آثار فاخر این گروه رسانه‌ای یاد کرد و اظهار کرد: این فیلم داستانی با بازی مریم صدرپور، غزل سرجوبه و مسعود رحمانی به مرحله تولید رسیده است .

عضو گروه رسانه‌ای «راز رسانه» از رونمایی فیلم کوتاه «حقوق نجومی» خبر داد و بیان کرد: این فیلم بر اساس طرحی از آقای عمران چراغی تهیه و تولید شده است و این اثر به بررسی اختلاف طبقاتی جامعه که ناشی از حقوق نجومی برخی مدیران هست پرداخته است؛ و زهره زمانی، فاطمه موسایی و سیامک عبدالله از بازیگران این اثر بوده و اثر در حال حاضر به مرحله تدوین رسیده است .

در ادامه این گفت‌وگو عمران چراغی، مسئول گروه تبلیغی رسانه‌ای «راز رسانه» درباره فیلم کوتاه داستانی «پوست چینی» گفت: این فیلم به مضرات لوازم‌آرایشی و بهداشتی چینی می‌پردازد که به دلیل قاچاق بودن برخی از این کالاها و عدم کنترل‌های لازم در مبادی ورودی ، زمینه ورود بیماری‌های پوستی را فراهم کرده است و همچنین واردات بی‌رویه این کالاهای چینی سبب رکود تولید ملی و تعطیلی کارخانه های و بیکاری کارگران شده است.

چراغی با اشاره به این‌که این فیلم با حمایت سازمان اوج و سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب قم تهیه و تدوین‌شده است، اظهار کرد: این فیلم داستانی با بازی ناصر شایسته، مریم صدر پور و زینب باقری ساخته‌شده است.

مسئول گروه رسانه‌ای «راز رسانه» با تأکید بر این‌که تلاش ما در گروه برافزایش سطح معارف دینی و آگاهی و اطلاعات افکار عمومی جامعه است، افزود: مسئولان و متولیان فرهنگ توجه داشته باشند برای افزایش سطح معارف دینی و آگاهی و اطلاعات افکار عمومی به حمایت‌های جدی مادی و معنوی حوزه علمیه و نهادهای مربوطه نیازمندیم.

چراغی در ادامه با اشاره به رسالت و هدف گروه رسانه‌ای «راز رسانه» گفت: این گروه تبلیغی رسانه‌ای باهدف تولید و ساخت مستند و فیلم داستانی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در سال 94 با دغدغه‌ای که بین برخی از طلاب هنرمند به وجود آمد، در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت و شروع به فعالیت نمود که تاکنون با ارائه بیش از 50 طرح و ایده در ساخت فیلم کوتاه و مستند به فضل الهی موفق به ساخت چندین مستند و فیلم کوتاه با حمایت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شده است.

وی افزود: مستند «خونرنگ» اولین اثر این گروه تبلیغی است که در بهار 95 برای شبکه افق تولیدشده است؛ این مستند در وب‌سایت «سینما مارکت» به علاقه‌مندان ارائه شده است.

مسئول گروه رسانه‌ای «راز رسانه» از رونمایی کار ویژه‌ای رسانه‌ای در حوزه امنیت از سوی گروه تبلیغی رسانه‌ای «راز رسانه» خبر داد و گفت: یک فیلم داستانی در حوزه امنیت و تجلیل از مدافعان حرم در دست اقدام است که طرح آن برای حمایت به نهادهای مربوطه ارائه‌ شده است؛ بر این اساس انتظار می‌رود به‌زودی کار شایسته‌ای در حوزه امنیت با محوریت مدافعان حرم و امنیت ملی به علاقه‌مندان ارائه شود.

انتهای پیام/

R1380/P1397/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری عوامل برنامه «به افق فلسطین» پیش از ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد.

در این نشست عوامل این برنامه شامل علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، حسین قاسمی تهیه کننده، حمید انصاری سردبیر و سید حسین حسینی و مهدی آقاموسی تهرانی مجریان این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن خوش آمدگویی به اهالی رسانه و عوامل برنامه «به افق فلسطین»، پویایی تداوم این برنامه برای بیش از ۱۹۰روز را نشانه کیفیت بالای آن و استقبال مخاطبان از آن دانست. وی همچنین به حضور برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی در این جلسه نیز اشاره کرده و آن را عامل تبرک و تیمن نشست دانست.

علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق در ابتدای این نشست عنوان کرد: «به افق فلسطین» یک تجربه رسانه‌ای شیرین برای شبکه افق بود. ما برنامه‌ای تحلیلی و تخصصی بودیم که بعد از «طوفان الاقصی» صفر تا صد به صورت تحلیلی به این عملیات و مقاومت مردم غزه بپردازیم. با توجه به این گستردگی، گروه‌های مختلف شبکه مثل گروه معارف و گروه اجتماعی را هم را درگیر کردیم. بچه‌ها واقعا مجاهدان کار کردند و ما یک کار جهادی را تجربه کردیم.

وی اظهار کرد: مهم این بود که صدای مردم فلسطین برای کشور‌های منطقه و مردم کشورمان باشیم. بسیاری از بخش‌های برنامه، به زبان عربی ترجمه می‌شد و در صفحات عربی زبان دست به دست می‌شد. ما از یمن، عراق، لبنان، افغانستان و ... کارشناس و مهمان داشتیم. بنابریان میتوانم بگویم به افق فلسطین برنامه جبهه مقاومت بود. اتفاقا برخی دوستان در چشم انداز آینده برنامه پیشنهاد دادند که «به افق مقاومت» داشته باشیم. فغلا این را به عنوان پیوست برنامه (پلاس) در نظر گرفته ایم، چون بالاخره در این کشور‌ها تحولاتی در حال رخ دادن است.

گنجی گفت: در شب عملیات «وعده صادق» هفت ساعت برنامه زنده داشتیم که یک رکورد بود.

حسین قاسمی تهیه کننده برنامه هم عنوان کرد: از مسئولان کشوری هر آن کس که به موضوع فلسطین مربوط می‌شد. محدودیتی برای دعوت کارشناسان نداشتیم در شب عملیات «وعده صادق» از ساعت ده شب آماده باش کامل بودیم و تا صبح هم برنامه زنده داشتیم. اصولا از یک هفته قبل از این عملیات هم تقریبا اعضای گروه به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی حضور داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی