Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تبریز گفت: استکبار به دنبال خلع سلاح ایران است زیرا در طول سال‌ها در برخی کشورها اول آنها را خلع سلاح کرده سپس به آنها حمله کرده است و حال به خیال اینکه ایران همانند سایر کشورها ضعیف است، تلاش به تکرار این تجربه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در خطبه نماز جمعه تبریز اظهار داشت: کشورهای اروپایی میلیاردها دلار سلاح به کشورهای منطقه می‌فروشند و رژیم صهیونیستی را به جدیدترین تکنولوژی نظامی مجهز کرده همچنین برای بخش نظامی خود بودجه میلیاردی تصویب می‌کنند، با این اوصاف مدام ایران را تهدید کرده و انتظار دارند ایران برای دفاع از خود ابزار نظامی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استکبار به دنبال خلع سلاح ایران است زیرا در طول سال‌ها در برخی کشورها اول آنها را خلع سلاح کرده سپس به آنها حمله کرده است و حال آمریکا به خیال اینکه ایران همانند سایر کشورها ضعیف است تلاش به تکرار این تجربه دارد در حالی که  ملت ایران هرگز اجازه زیاده‌خواهی و زورگویی به کشورهای استکباری را نداده و حتی در مقابل آنها خواهد ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه والدین نسبت به نمازخوانی فرزندان خود بی تفاوت نباشند، گفت: وقتی پدر و مادر به موضوع نماز، نمازخوانی و روزه اهمیت نمی‌دهند، در آن خانواده فرزندش نیز اهمیتی به نماز نخواهد داد.

خطیب نماز جمعه تبریز همچنین به شهادت طلایه‌دار شهدای محراب، آیت‌الله قاضی طباطبایی اشاره کرد و تصریح کرد: همه از نقش بی‌بدیل این عالم ربانی و بزرگ در انقلاب اطلاع دارند که چه خدماتی برای اسلام انجام داده است.

وی اذعان کرد: آیت‌الله قاضی طباطبایی به اتهام اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را در سخنرانی اعلام کرده و نام امام راحل را با عظمت یاد کرده بودند، تبعید شدند ولی بعد از آن نیز برای پیروزی انقلاب تلاش وافری انجام دادند و به خمینی آذربایجان معروف شدند.

امام جمعه بستان آباد: پیشرفت‌های علمی و اخلاقی با بی‌پروایی در ارتکاب گناه

حجت الاسلام رضوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بستان آباد گفت: بی پروایی در انجام گناه و ارتکاب آن در جامعه منجر به توقف پیشرفت‌های علمی و اخلاقی خواهد شد.

وی در ادامه اقتدار، شوکت و عظمت انقلاب اسلامی را در سایه ارتباط مردم با خداوند و پروردگار احدیت و ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: علت اصلی ترس و واهمه‌ی آمریکا و ایادی استکبار را در این مسئله مهم است.

امام جمعه ملکان : روز اربعین روز پیروزی حق در برابر باطل است 

حجت الاسلام زمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ملکان اظهار داشت : پیاده روی اربعین موجب به لرزه افتادن دشمنان و یک نوع قدرت نمایی و قدرت اسلامی است و باعث امیدواری دوستان اهل بیت عصمت و طهارت می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: دیگر ملت ایران به آمریکا اصلا اعتمادی ندارند و در مقابل زورگویی‌های آمریکا و خواسته‌های خودشان ذره‌ای عقب نمی‌نشینند.

امام جمعه ملکان یادآور شد : موشک‌ها و ادوات دفاعی ما جزو خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و اصلا قابل مذاکره با هیچ کشوری نیست و هرگز این اجازه را نمی دهیم که دشمنان ما قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما زیر سوال ببرد.

امام جمعه میانه: اسراف و تبذیر آفت امروز جامعه اسلامی است

حجت الاسلام و االمسلمین محمدی در خطبه های نماز جمعه میانه با اشاره به سیاست های استکبار جهانی در راه انحراف  و فاصله گرفتن از اسلام ناب محمدی، گفت: اشرافی گری، اسراف و تبذیر آفت امروز جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: با کمال تاسف امروز اقتصاد شیطانی و سیاست های استعمار گرایانه آمریکا و سیستم پولی و بانکی دنیا ما را در مسیر تجمل گرایی و خدمات دهی به خواص قرار داده است.

خطیب جمعه میانه سوء استفاده از بودجه های دولتی و هزینه های گزاف در ادارات دولتی را شایسته نظام اسلامی و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی نیست، اظهار داشت: خداوند اسرافکارلن را دوست نداشته و آن افراد را از هدایت خود بی بهره می سازد، چرا که اسراف تکذیب قرآن و صراط مسقیم است.

وی به حجمه و تبلیغات سنگین استکبار جهانی بعد از اتقلاب اسلامی بر علیه روحانیون و علما اشاره کرد و گفت: هدف از ترور فیزیکی و شخصیتی این قشر مهم جامعه، حذف معنویت و ایستادگی، از  سوی اشرافی گران و صاحبان قدرت و تجمل پرستان است.

امام جمعه میانه اصلاح نفس و رفع حاجات مومنین را از جمله برکات سفر معنوی اربیعین حسینی عنوان کرد و افزود: نمایش شور و شعور حسینی و اتحاد و اتفاق بین مسلمین جهان از جمله دست آورد های مهم این رویداد بی نظر جهانی می باشد.

امام جمعه عجب‌شیر: هیچ چیز عزم و اراده ملت ایران را نخواهد کاست

حجت الاسلام والمسلمین محمود شربیانی در خطبه های این هفنه نماز جمعه شهرستان عجب شیر با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه گفت : هدف از این سفر به راه اندازی یک فتنه جدید و ایران هراسی در منطقه است به طوری که در همه دیدار ها با سران کشورها ایران را یک تهدید برای منطقه بر شمرد.

خطیب جمعه عجب شیر همچنین با اشاره به مصوبه جدید آمریکا علیه ایران تصریح کرد : آمریکایی‌ها این را بدانند که اگر هزاران هزار مصوبه هم علیه ایران تصویب کنند ذره ای از عزم واراده ملت ایران کم نخواهد شد و تا قطره آخر خون خود در مقابل یاوه گویی ها خواهند ایستاد.

امام جمعه شهر جلفا: قره‌باغ جزء لاینفک جمهوری آذربایجان است

حجت الاسلام و المسلمین سنجری در نماز جمعه شهر جلفا در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به دستورات جدید وزیر دفاع جمهوری آذربایجان مبنی بر تقویت و افزایش آمادگی نیروهای مستقر در قره باغ اظهار کرد: قره باغ امروز دچار فتنه بوده و این فتته با مذاکره قابل حل نیست.


وی افزود: حکومت آذربایجان و کشور ارمنستان برای قدرت نمایی با کشور های خارجی رابطه دوستانه برقرار کرده و  در صورتی که فتنه قره باغ حل شود ارمنستان از روسیه و آذربایجان از آمریکا جدا می شوند لذا گردن کلفتان استکباری به دلیل منافع خود مایل به حل فتنه قره باغ نیستند.

وی با انتقاد از پیشنهاد برگزاری رفراندوم در قره باغ بیان کرد: این یک پیشنهاد مضحک است. همانطور که باکو مال آذربایجان بوده قره باغ نیز جزئی از خاک آذربایجان است و از این کشور جدا نمی شود.

خطیب جمعه شهر جلفا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کسی که برای خاک قره باغ جان دهد شهید است، تصریح کرد: مقاومت، غیرت و شجاعت راه آزادی قره باغ است، سیاست مداران آذربایجانی به جای برگزاری جشنواره موسیقی جاز در ایام محرم و صفر در این کشور با گسترش فرهنگ عاشورایی راه آزادی قره باغ را هموار نمایند.

امام جمعه شبستر: مستکبران جهانی هرگز جای پا در ایران نخواهند داشت

حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با بیان اینکه باید دنیا را به عنوان یک وسیله در مسیر زندگی بدانیم گفت:در دنیا طوری زندگی کنیم که امیدوارانه باشد و از مرگ هراس نداشته باشیم .

وی با اشاره به تحریم های تحمیلی آمریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: پیروزی اسلام و حرکت انقلاب اسلامی در دنیا تحولاتی اساسی ایجاد کرده و دشمنان از این  می ترسند.

امام جمعه شبستر تاکید کرد:ظالمان و استکبار جهانی توجه کنند که  دیگر نمی توانند جاپایی برای حرکت شان در نظام جمهوری اسلامی  داشته باشد چرا که خون پاک شهدا کینه های منافقان را برملا کرده است..

خطیب جمعه شبستر با اشاره به سند ۲۰۳۰ که بدون اطلاع مقام معظم رهبری امضا شده بود خاطرنشان کرد: اختلاط زن و مرد در مساجد از خواسته های سند ۲۰۳۰ است و از طرف هرکس که باشد به ضرر حجاب و عفت اسلامی است و باید پرهیز شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم