Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با میزبانی بیش از یکهزار رسانه در قالب 600 غرفه، فردا(شنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران بطور رسمی گشایش می یابد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در مراسم گشایش بزرگترین رویداد رسانه ای کشور، افزون بر معاون اول رییس جمهوری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد و رییس نمایشگاه، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا و نمایندگان مقیم کشورهای خارجی، مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه های خبری حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز رونمایی از شعار نمایشگاه، از جمله برنامه های آغاز به کار رسمی بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اعلام شده است.
برگزاری این دوره نمایشگاه نیز به مانند دوره قبل بر عهده تشکل ها و صنوف است و براساس فراخوان، همه امور به آنها واگذار شده است و دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر و سیاستگذار در این رویداد حضور دارد.
امسال 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بیش از ۱۳ هزار متر مربع شامل ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته ‌نامه،۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها حضور دارند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این رویداد بزرگ رسانه ای حضور خواهند داشت.
امسال همچنین علاوه بر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی، بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود یکهزار متر مربع در نمایشگاه حضور دارند.
در نمایشگاه امسال علاوه بر حضور مهمانان داخلی و اصحاب رسانه کشور، روزنامه نگارانی از چهار قاره جهان به نمایشگاه مطبوعات می آیند.
همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات، 20 سخنرانی در بخش بین الملل به همت اداره کل رسانه های خارجی وزارت ارشاد همراه با سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی با حضور میهمانان و روسای مقیم دفاتر رسانه های خارجی از 13 کشور جهان در بخش بین الملل نمایشگاه برگزار خواهد شد.
تمامی امور اجرایی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از پیش ثبت نام تا جانمایی غرفه ها و رسانه ها بصورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام شده است.
بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 12 آبان ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) میزبان بازدید کنندگان است.
فراهنگ ** 1355 ** خبر و عکس: علی اکبر قزوینیان * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران