Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@20:43:07 GMT

درس سرمربی سرخ پوشان به شفر

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۵۰۰۳

درس سرمربی سرخ پوشان به شفر

به گزارش ایسکانیوز، برای اولین بار دو مربی خارجی روی نیمکت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس بودند و برانکو توانست شفر را شکست بدهد. علاوه بر این پرسپولیس با شکست استقلال فاصله اش را با صدر جدول کاهش داد.

استقلال با هدایت شفر حرفی برای گفتن در دربی نداشت و هواداران این تیم برنامه مشخصی از این مربی ندیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال طبیعی بود که سرمربی آلمانی استقلال برابر برانکو با تجربه دست و پا بسته باشد.

دربی پایتخت هر چند دلچسب نبود و هواداران صرفنظر از نتیجه از کیفیت بازی رضایت نداشتند اما تیم برانکو با برنامه تر بازی کرد. بازیکنان تیم پرسپولیس نشان دادند که برای همه دقایق بازی تمرین کردند اما جو بازی روی بازیکنان هر دو تیم تاثیر گذاشته بود و کیفیت بالایی از دو تیم شاهد نبودیم. موقعیت های گلزنی دو تیم کمتر از انگشتان دو دست بود و همین موضوع باعث شده بود بازی کسل کننده ای را شاهد باشیم.

تعویض های برانکو هوشمندانه تر از شفر بود و پرسپولیس توانست 67 دقیقه از گلش محافظت کند. اگر گل پرسپولیس دیرتر زده می شد شاهد هجوم بیشتری از سوی دو تیم بودیم. پرسپولیس زود به گل رسید و حالت تدافعی به خود گرفت تا مانع گلزنی آبی پوشان پایتخت شود و سرخپوشان چشم به ضد حملات داشتند.

برانکو در ترکیب اصلی از مسلمان استفاده نکرد تا نشان بدهد که هنوز به نظم و انضباط پایبند است و در برابر بازیکن سالاری مبارزه می کند.

در ارزیابی تک به تک بازیکنان پرسپولیس، بیرانوند روز خوبی در درون دروازه پرسپولیس داشت و توانست در این بازی کلین شیت کند. همچنین خط دفاع پرسپولیس در این بازی اشتباه کمتری داشت و سید جلال هم در مرکز خط دفاع جزء بهترین ها بود.

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس هم نشان داد که مهره قابل اعتمادی است. وحید امیری هم فاقد از جو بازی خیلی خوب عمل کرد و در همه جای زمین دیده می شد. کمال کامیابی نیا جنگنده و توپ گیربود اما نشان داد که در بازیسازی نباید زیاد از او توقع داشت. علیپور زیاد دوید و پنالتی گرفت و گل هم زد. گادوین منشا هم از ضعف خط دفاع استقلال نتوانست به خوبی استفاده کند و گل بزند.

به هر حال دربی 85 با همه هیاهویش به پایان رسید اما پرسپولیسی ها باید بدانند که این بازی تمام شده است و نباید دچار غرور کاذب شوند چرا که کار دستشان می دهد.

تیم ما برتر از استقلال بود

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره دربی 85 گفت: تیم ما بهتر از استقلال بازی کرد و سه امتیاز گرفت. البته بازیکنان از لحاظ فنی معایبی داشتند اما در مجموع آنها توانستند از گل زده خود محافظت کرده و به برتری دست یابند.

او ادامه داد: دربی هم همانند سایر بازی ها سه امتیاز دارد اما حساسیت این بازی باعث می شود که بازی دلچسبی را شاهد نباشیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه طاهری قصد دارد استعفا بدهد، بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما طاهری زحمت زیادی برای حل مشکلات پرسپولیس کشیده است و او باید در پرسپولیس حفظ شود. پرسپولیس باید ثبات مدیریت داشته باشد تا به موفقیت دست پیدا کند.

601

نیمکت استقلال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ فوتبال دربی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر