Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ،مهندس گلزار نظری معاون آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای استان گفت : این آموزش ها با همکاری اداره کل کمیته امداد بشاگرد اجرا می شود. وی افزود :به منظور بهره برداری بهینه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بشاگرد در جهت مهارت آموزی و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در راستای تفاهمنامه فی ما بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد کشور ، قرار شد که ابتدا نیاز سنجی آموزشی بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های بشاگرد در حوزه های مختلف صنایع دستی ، کشاورزی طراحی دوخت و فنی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان کرد :نیازسنجی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای بشاگرد و کمیته امداد بشاگرد صورت خواهد گرفت و سپس یک قرارداد آموزشی برای تعداد 1000 نفر بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و اداره کل کمیته امداد بشاگرد منعقد خواهد شد. دکتر ملکی تصریح کرد :به منظور کمک به تجهیز کارگاهها و خوابگاه ها 50 درصد کل مبلغ قرارداد در اختیار آموزش فنی و حرفه ای قرار می گیرد و مددجویان کمیته امداد از امکانات خوابگاهی و کارگاهی در طول دوره های آموزشی بهره مند می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند