Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد لطیف ارجمند روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت که علاوه بر مرمت و بازسازی مدارس و آموزش های عقیدتی، اخلاقی و تربیتی بسته های حمایتی و فرهنگی نیز به دانش اموزان فقیر وکم بضاعت اعطا می شود.
وی تصریح کرد: بیش از 90درصد جمعیت دانش آموزی در این استان عضو بسیج هستند.
ارجمند ادامه داد: از مجموع تعداد152هزار دانش آموز در سطح استان در مقاطع مختلف تحصیلی افزون بر 108هزار نفر از آنان که بالاتر از پایه چهارم ابتدایی هستند شرایط عضویت در بسیج را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون از این مجموع بالای 102 هزار نفر از این تعداد عضو بسیج شده اند.
وی یادآور شد که 50 هزار و 306 نفر از این تعداد دختر و مابقی نیز دانش آموزان پسر بسیجی هستند.
ارجمند مقابله با جنگ نرم دشمن، ولایتمداری، تقویت باورهای دینی، اخلاقی،معنوی و تربیتی و بالفعل کردن استعدادها و ظرفیت های بالقوه دانش آموزان را ماموریت مهم بسیج دانش آموزی دانست.
وی تعداد حلقه های صالحین در حوزه بسیج دانش آموزی در استان را یک هزار مورد با حدود 20 هزار نفر عضو ذکر کرد و گفت: بصیرت افزایی وتقویت باورهای دینی و اخلاقی از رویکردهای مهم کارگاه های آموزشی در این حلقه هاست.
وی گفت: جمعیت هدف دانش آموزان اعزامی به مناطق جنگی در کهگیلویه وبویراحمد امسال 10 هزارو 300 نفر است که تاکنون 2 هزار و 500 نفر به این مناطق اعزام شده اند.
ارجمند همچنین برگزاری یادواره های بسیج دانش آموزی در مناطق مختلف، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و عقیدتی از مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی در استان ذکر کرد.
وی با بیان این این برنامه ها با محوریت خود دانش آموزان بسیجی برگزار می شود، گفت: توسعه وتعمیق تفکر و فرهنگ بسیجی از اهداف مهم این برنامه هاست.
هفتم تا 13 آبان هرسال به نام هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: مسعود علیزاده
3016/1662

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی