Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 743 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فضل‌الله برزویی ششم آبان‌ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: محیط پیرامون مدارس توسط گشت‌های سواری و پیاده کنترل می‌شود که از آغاز مدارس با وجود گشت‌هایی که توسط نیروی انتظامی و پاسگاه‌ها انجام می‌شود تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال در حوزه پاکسازی نقاط آلوده 394 کیلیوگرم ماده مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 112 درصد رشد داشته است.

برزویی گفت: در سال جاری از 102 نفر از رانندگان وسایل نقلیه عمومی تست اعتیاد گرفته شد و 21 جلسه آموزشی برای یک هزار و 300 راننده برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه محور بروجن به لردگان به دلیل ترانزیتی بودن این محور با استان‌های مرکزی و جنوبی از عمده محورهای حمل مواد مخدر است، تصریح کرد: 985 کیلوگرم ماده مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از شاخصه‌های اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 425 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.

برزویی گفت: در این مدت 16 باند منهدم و 24 دستگاه توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در این مدت 26 درصد از افراد برای نخستین بار دستگیر شده‌اند و 52 درصد برای دومین تا پنجمین بار دستگیر شدند که 97 درصد بومی و دو درصد غیر بومی بوده‌اند.

وی ادامه داد: 32 درصد از افراد دستگیر شده بی‌سواد، 29 درصد تا مدرک سیکل، 27 درصد دیپلم، هفت درصد فوق دیپلم و کمتر از یک درصد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده‌اند.

برزویی با اشاره به اینکه 98 درصد از افراد دستگیر شده در این مدت مذکر و دو درصد مونث بوده‌اند، تصریح کرد: بیش از 65 درصد از افراد دستگیر شده دارای میانگین سنی 20 تا 40 سال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز