Web Analytics Made Easy - Statcounter

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با اجرای طرح ها و دستاوردهای نوین در حوزه مسئولیت اجتماعی باعث برقراری توازن و تعادل در جامعه و زمینه ساز توسعه کسب و کار در منطقه مرزی سرخس شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید امیر طالبیان در بازدید از مجموعه فعالیت های پالایشگاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی منطقه مرزی شهرستان سرخس، گفت: راهبرد مسئولیت اجتماعی، توانمند کردن مردم در مناطق نفتخیز و گازخیز است، بر این اساس پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با اجرای طرح ها و دستاوردهای نوین در این حوزه باعث برقراری توازن و تعادل در جامعه و زمینه ساز توسعه کسب و کار در منطقه مرزی سرخس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه فعالیت های پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در این حوزه باعث مشارکت مردم در خلق کسب و کارهای نوین و نوپا در این منطقه شده به صورتی که اینگونه اقدامات برای دو طرف منافع برد-برد دارد.

مشاور اجتماعی وزیر نفت ادامه داد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یک رکن مهم صنعتی در این نقطه مرزی است و در بازدید از حوزه کسب و کارهای ایجاد شده در منطقه سرخس، شاهد توانمندشدن پیمانکاران بومی منطقه بودیم که این مسئله نویدبخش رونق اقتصادی و مشارکت بیشتر آنها در آینده نزدیک خواهد بود.

طالبیان با بیان اینکه در منطقه سرخس شاهد تفاهم و همکاری همه جانبه بین مسئولان هستیم، بیان کرد: این تفاهم و همدلی نویدبخش توسعه فعالیت‌هاست و امیدواریم در پرتو این هماهنگی‌ها شاهد رشد بیشتر منطقه باشیم.

وی، برون سپاری فعالیت ها و خرید خدمات از پیمانکاران بومی را به عنوان طرح های نمونه در این شرکت معرفی کرد و گفت: این موضوع باعث توسعه اشتغال در سطح شهرستان و توسعه فضای کسب و کار شده و قصد داریم این طرح ها را به صورت پایلوت در دیگر مناطق صنعت نفت نیز اجرایی کنیم.

مشاور اجتماعی وزیر نفت با بیان این‌که با ابلاغ برنامه 100 روزه وزیر نفت در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) به دنبال تبیین سیاست‌ها و اجرای مسئولیت اجتماعی هستیم، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح توانمند کردن مردم در مناطق نفتی و گازی است زیرا ایجاد طرح‌های نوین مشارکتی سبب توسعه پایدار جامعه و تاثیر مثبت و متقابل آن بر صنعت نفت خواهد شد.




منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با اشاره به اینکه توسعه دیپلماسی منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.

معتمدیان همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که ۲ هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد خبر 6090414

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان