Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

یزدانی گفت: محمد جواد حق شناس، و جمعی از مدیران شهری از روند اقدامات و فعالیت های نیروهای شهرداری برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از محل اسکان کارگری، موکب ها و... در شهرهای نجف و کربلا بازید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، اعزام دومین گروه از نیروهای شهرداری تهران به شهرهای نجف و کربلا؛ 8 آبان ماهکلیک و کشیدن برای جابجایی

مجتبی یزدانی در جریان بازدید هیاتی از مدیران شهری که با حضور محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل، قالیباف رئیس حراست کل، عبدلی سرپرست سازمان مدیریت پسماند، زنگیشه مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل، خال سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و جمعی از مدیران شهری که در راستای ارتقای فعالیت ها و خدمات شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد، گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته 2 هزار نفر جهت  خدمات رسانی به شهرهای نجف و کربلا  در دو گروه اعزام می  شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله اول 1000نفر به شهرهای نجف و کربلا اعزام که به پاکسازی، رفت و روب و خدمات رسانی می پردازند.

وی در ادامه افزود: گروه دوم(1000نفر) نیز 8 آبان ماه اعزام و تا دو روز پس از پایان مراسم اربعین حسینی و پس از پاکسازی کامل شهرهای نجف و کربلا به  کشور برمی گردند.

یزدانی در ادامه گفت: تاکنون 17 کامیون شامل تجهیزات و لوازم جهت کار در نجف و کربلا توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تهیه و ارسال شده است که شامل مخزن،پلاستیک، جارو و... می باشد.همچنین 3 تریلی دیگر نیز در حال آماده سازی و اعزام است.

وی در ادامه به بازدید محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و هیاتی از مدیران شهری در روزهای 2 و 3 آبان ماه از شهرهای نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: هیات اعزامی مدیران شهری به عتبات عالیات در بدو ورود به شهر نجف، از صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امیرالمومنین(ع) بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در بازدید از نجف از تمامی محدوده هایی که باید ارائه خدمات دهیم و نیز محل اسکان کارگران در نجف بازدید داشتند.همچنین در مسیر نجف به کربلا در موکب حضرت صاحب الزمان(عج) حاضر و در جریان مسائل و موضوعات و کیفیت انجام اقدامات قرار گرفتند. همچنین  در این مسیر از کمپ 60 هزار متر مربعی بسیج شهرداری تهران نیز بازدید به عمل آمد.

 یزدانی تصریح کرد: در جریان این بازدید محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان کامل تمامی زحمات و اقدامات نیروهای شهرداری تهران قرار گرفت و چندین جلسه نیز در خصوص بررسی برنامه ها و موضوعات مختلف در راستای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد.

معاون شهردار تهران در ادامه به بازدید مدیران شهری از محل اسکان کارگری در کربلا اشاره کرد و گفت: در این بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن بازدید از روند خدمت رسانی عاشقان و خادم الحسین(ع) ضمن ابلاغ سلام و مراتب تشکر ویژه شهردار تهران برای نیروهای اعزامی به نجف و کربلا، برای آنها در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) آرزوی توفیق کرد.

یزدانی ادامه داد:همچنین در این بازدید دو روزه در خدمت تولیت حرم امام حسین(ع) جلسه ای برگزار و پس از سخنان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تولیت حرم امام حسین(ع)  تمامی موارد و موضوعات  در این جلسه بررسی شد.

معاون شهردار تهران اذعان کرد: در شهر کربلا و در محل اسکان نیروها به همراه عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با معاون خدمات شهری شهرداری کربلا جلسه ای برگزار و در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاد شد.

تقدیر و تشکر مدیران شهری شهر کربلا و مسئولین عتبات از خدمات شهرداری تهران

وی ادامه داد: در این جلسه معاون خدمات شهری شهر کربلا از اقدامات شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد و خواهان افزایش همکاری های دو جانبه شد.

یزدانی در ادامه افزود:در بحث همکاری ها توافق گردید که در صورت حضور شهردار محترم تهران در اربعین حسینی در حاشیه این مراسم تفاهم نامه ای برای افزایش همکاری ها خصوصا در ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره های فنی امضا شود.

به گفته یزدانی در جریان این بازدید با سید جعفر موسوی از مسئولان عتبات جلسه ای برگزار شد که  از خدمات شهرداری تهران تقدیر و تشکر کردند.

وی در پایان تاکید کرد: انشالله امسال با ارائه خدمات مطلوب و ارتقای کیفی خدمات و صرفه جویی خدمات بسیار خوبی را به زائرین اربعین حسینی ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید دو روزه مدیران شهری که در راستای ارتقاء خدمات رسانی برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد؛ محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به همراه جمعی از مدیران شهری از روند استقرار نهایی نیروهای خدمات شهری که به منظور خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای نجف و کربلا حضور دارند، بازدید کرده و در جریان کلیه امور قرار گرفتند.

 


 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود حق لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشستی پس از بازدید‌های صورت گرفته خبرنگاران از سه پروژه عمرانی در حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان عمرانی مناطق به عنوان بازوی اجرایی شهرداری در احداث پروژه‌های بزرگی مثل خانه شهر، پردیس‌های شماره ۳ و ۴، ساختمان شهرداری منطقه ۶ و احداث سوله‌های بحران، شتاب نگار‌های سازمان بحران، پروژه‌های سازمان میادین و میوه و تره بار، ساختمان‌های نگهداری معتادان متجاهر، احداث ۶ پارکینگ طبقاتی که دو مورد آن در حال انجام و ۴ مورد در آینده نزدیک کلنگ زنی می‌شود، نقش آفرینی دارد.  

وی افزود: ساخت ساختمان بلدیه از سال ۱۳۰۳ شروع و در ۱۳۰۵ به بهره برداری رسید و نقش بلدیه و البته فراتر از شهرداری را داشت. در سال ۱۳۴۸ تخریب شد و به عنوان پارکینگ اتوبوس‌ها ایفای نقش می‌کرد، از سال ۹۶ ساخت آن مجددا شروع شد و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در اواخر شهریور امسال و تا قبل از روز تهران با رویکرد فرهنگی و تاریخی به بهره برداری می‌رسد. در بازآفرینی این ساختمان، نمای بیرونی آن قدیمی و سنتی و طراحی داخلی آن به روز و مدرن خواهد بود.  

حق لطفی در خصوص عدم ایجاد پارکینگ برای ساختمان بلدیه توضیح داد: مبنای ما در طرح‌های درون بافت تاریخی و قدیمی اتکا به حمل و نقل عمومی است. یک آسیب جدی در طرح‌های توسعه شهری داریم و نباید اتومبیل، مبنای طرح‌های توسعه شهری ما باشد. در طرح جامع در محدوده تاریخی تهران غلبه شبکه حمل و نقل عمومی و تحدید سفر وجود دارد. این ساختمان در تراز منفی دو به مترو دسترسی خواهد داشت؛ بنابراین بازسازی این ساختمان با پارکینگ صفر و بر اساس طرح‌های بالادست انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره دلیل ایجاد یک پارکینگ محدود در پروژه مجموعه ورزشی امامزاده یحیی هم عنوان کرد: در طرح جامع و تفصیلی در منطقه ۱۲، مجموعه فرهنگی ورزشی امامزاده یحیی به عنوان یک مجموعه محلی تعریف شده است و برای افراد آن محل طراحی شده و با این نگاه برای آن پارکینگ محدودی در نظر گرفته شده است.

وی درباره کاربری مجموعه ساختمان بلدیه نیز گفت: ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی تهیه شده که بخش کوچکی از فضای آن برای بحث روابط عمومی پیش بینی شده است. در واقع نگهدارنده و بهره بردار آن روابط عمومی شهرداری خواهد بود.   

گفتنی است، پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی امامزاده یحیی یکی از پروژه‌هایی است که در منطقه ۱۲ در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع در حال احداث است و شامل دو بلوک می‌شود؛ بلوک اول دو طبقه است که سالن کشتی و استخر و ورزش‌های  توپی را شامل می‌شود و بلوک دوم شامل ۵ طبقه در دو طبقه منفی است و فضای پارکینگ برای ۹ خودرو در آن دیده شده است. اگر منابع آن تامین شود تا آخر شهریور آماده بهره برداری خواهد شد و ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

وی افزود: این پروژه در فضای بالای پاساژ طلا واقع شده است و ۲۷۰۰ متر کل محدوده است که ۸۰۰ متر پیاده راه دارد. تغییراتی در پروژه اعمال شده و ۶۰ درصد سکو و پیاده راه آن انجام  شده و مرحله بعدی اجرای ورودی هاست. در اطراف آن سردر بازار را داشتیم که ورودی ضلع جنوبی پروژه باعث شده بود جلوی سردر بازار گرفته شود. قرار است این ورودی حذف شود تا سردر بازار دیده شود و این اقدام با میراث هماهنگ شده است. همچنین این پروژه از روبروی بانک ملی نیز یک ورودی خواهد داشت و تا سه الی ۴ ماه آینده تحویل داده می‌سود.

مدیر پروژه مجموعه ساختمان بلدیه نیز در باره این پروژه توضیح داد که این مجموعه کاربری فرهنگی دارد و از شهر کتاب و آمفی تئاتر برخوردار است. سه بخش اصلی دارد که در حجم میانی یک گود داریم که شاخص‌ترین المان پروژه است. در طبقه منفی یک و منفی دو، سالن چند منظوره داریم.
این پروژه در چهار طبقه احداث می‌شود که هر طبقه ۴۵۰۰ متر سطح اشغال دارد و بام آن، بام سبز پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند