Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری عملیاتی و در راستای مشکلات روز دانشجویان نیست.


به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، حمیده زرآبادی امروز - یکشنبه - در جلسه رای اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی علوم ، تحقیقات وفناوری و نیرو در مخالفت با منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: زمان زیادی از انتخابات ریاست جمهوری نگذشته و امروز تمام ملت ایران تعهدها و عهدهایی که رییس جمهوری با ملت بسته را به یاد دارند.وی افزود: مردم ایران برای تحقق اصلاحات به میدان انتخابات آمدند و امروز قول های رییس جمهوری را فراموش نکرده اند.نماینده مردم قزوین درمجلس خطاب به رییس جمهوری تاکید کرد: آقای رییس جمهوری، کابینه جوان و استفاده از زنان چه شد؟ آیا حرف ها نباید با عملکردهایتان یکی باشد.زرآبادی اظهارکرد: آیا شما صدای دانشجویان را در سراسر کشور شنیده اید که مخالف وزیر پیشنهادی علوم هستند.وی با بیان این که برنامه های غلامی نشان دهنده این است که وی قادر به پاسخگویی به مسائل روز دانشجویان نیست، گفت: برنامه های وزیر پیشنهادی مشکلات راهبردی زیادی دارد و سنجش پذیر نیست.این نماینده مجلس اضافه کرد: برنامه عملیاتی باید با توصیف وضع موجود باشد ولی غلامی هیچ توصیفی از وضع موجود در برنامه هایش ندارد.زرآبادی افزود: در برنامه های وزیر پیشنهادی علوم به آسیب های اساسی افزایش مهاجرت دانشجویان، سیاست گذاری و اجرا در آموزش، رویکرد درست در اسلامی شدن دانشگاه ها اشاره نشده است.عضو فراکسیون امید مجلس یادآور شد: درمورد مباحث عدالت و بومی گزینی نیز در برنامه های وزیر پیشنهادی به موردی اشاره نشده است ،در حالی که باید در رویکرد بومی گزینی تغییر اساسی انجام شود.زرآبادی خاطرنشان کرد: ما در هیچ کجای برنامه غلامی واژه استقلال را مشاهده نمی کنیم و همچنین در برنامه های وی به دیپلماسی علمی و اقداماتش در راستای پیشگیری با تقلب اشاره ای نشده است.وی از نمایندگان مجلس خواست که به وزیر پیشنهادی علوم،تحقیقات و فناوری رای ندهند تا رییس جمهوری گزینه جدیدی را معرفی کند. برچسب ها: منصور غلامی ، حمیده زرآبادی ، وزیر پیشنهادی علوم

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پستهای فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که  ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می شود.
به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.
مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می یابد.
رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب