Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش دلگان در نشست کمیته اجرایی هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: شهید حسین فهمیده الگو و اسوه همه دانش آموزان کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، نشست کمیته اجرایی هفته بسیج دانش آموزی در اداره آموزش و پرورش شهرستان دلگان برگزار شد.

حسین بامری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان در این نشست با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، گفت: شهید حسین فهمیده الگوی همه دانش آموزان است و باید هر دانش آموز یک شهید فهمیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه باید دانش آموزان با فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهیدان آشنایی کامل پیدا کنند، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت امروز در همه مدارس ما باید نهادینه شود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و روز دانش آموز و همچنین روز مبارزه با استکبار جهانی، تصریح کرد: همه دانش آموزان و فرهنگیان باید در راهپیمایی روز 13 آبان حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی فعال و موثر باشد.

گفتنی است در هفته بسیج دانش آموزی امسال 17 برنامه در یطح شهرستان دلگان اجرا می شود.

غبارروبی مزار شهدا، حضور وسرکشی دانش آموزان از خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی، صبحگاه سراسری دانش آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت، همایش کوهپیمایی، حضور دانش آموزان در نماز جمعه، سخنرانی یکی از دانش آموزان قبل از خطبه های نماز جمعه و حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز 13 آبان از جمله برنامه های اساسی هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان دلگان است.

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال