Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- سرپرست پلیس آگاهی استان یزد از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضاحناساب با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اردکان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی ماک را که با محموله بیل مکانیکی از جنوب کشور به سمت رباط کریم در حال حرکت بود برای بررسی اسناد و مدارک متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام بررسی های لازم متوجه شدند بیل ­مکانیکی مورد نظر فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق بارگیری شده است که به همین منظور خودرو توقیف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص و معرفی وی به مقامات قانونی، تصریح کرد: ارزش این بیل مکانیکی شش میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حناساب گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری را به بدنه اقتصاد کشور وارد خواهد کرد که لازم است در راه مبارزه با این معضل پنهان همه دستگاه های مسئول همکاری و تلاش لازم را داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد