Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمود نظرنیا، دبیر حلقه فکری اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت امروز، 7 آبان در نخستین همایش «تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با محوریت نقش جوانان در پیشرفت ایران در دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: حلقه اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی از مردادماه امسال در گیلان تشکیل شد و هم اکنون چهارمین ماه از فعالیت خود را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری بزرگترین همایش علمی اقتصاد مقاومتی در گیلان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر حفظ ثبات اقتصادی با به حداقل رساندن آسیب پذیری بخش های مختلف اقتصادی هدف مهمی است که با طرح اقتصاد مقاومتی تدابیر لازم جهت تحقق این مهم اتخاذ شده است.

دبیر حلقه فکری اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بیان اینکه الگوهای رایج امروز در دنیا پاسخگوی نیازهای ما در حوزه اقتصادی، رفاه و معیشت و مسائل اجتماعی ناشی از آن نیست، عنوان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی طی چند سال اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده لذا ما در حلقه فکری اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی این توفیق را داشتیم که به این دغدغه بپردازیم.

نظرنیا با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: مبانی نظری الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منبعث از کلام قرآن است و اساسا به دنبال تغییر نظام برنامه ریزی اقتصادی کشور می باشد. قرار است در این الگو با چشم انداز ایران 1450، اقتصاد مقاومتی یک محور باشد.

دبیر حلقه فکری اقتصاد مقاومتی و امنیت اقتصادی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بر لزوم افزایش توانمندی و ظرفیت بومی تاکید کرد و متذکر شد: در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با محوریت اقتصاد مقاومتی باید با دانش بومی و نیروی انسانی با تهدیدات مقابله کنیم لذا امروز جوانان عمیقا دغدغه مند پیشرفت و نگران آینده هستند.

نظرنیا با بیان اینکه ایران باید براساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ساخته و هدایت شود، خاطرنشان کرد: هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در آذرماه 96 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال راه اندازی شبکه گفتمان سازی با مدیریت جوانان در استان گیلان هستیم، یادآور شد: به زودی حلقه اولین شبکه گفتمانی حوزه جوانان در الگوی پیشرفت را در گیلان رونمایی می کنیم لذا از جوانان به ویژه دانشجویان و اساتید می خواهیم دغدغه های خودشان را مکتوب کنند تا در تدوین این الگو از آن بهره برداری کنیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است