Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان گفت: شهرداري هاي استان اصفهان ۱۰ درصد از بودجه فرهنگي را به مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اصفهان، دكتر رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در گردهمايي شهرداران استان اصفهان با اشاره به ضرورت برنامه ريزي براي فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي و اجتماعي شهرها، اظهارداشت: پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي از جمله مبارزه با مواد مخدر در مديريت شهري بايد مورد توجه قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: شهرداري هاي استان اصفهان 10  درصد از بودجه فرهنگي را به مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند و با اين اعتبار اقدامات مناسب فرهنگي و اجتماعي در جهت مبارزه و پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر انجام دهند.

 

دكتر زرگرپور ادامه داد: حضور شهرداران و رئيس شوراهاي اسلامي شهرها در كمسيون مبارزه با مواد مخدر الزامي است و نسبت به حضور در اين جلسات بايد اهتمام داشته باشند كه البته برخي از شهرداران و رئيس هاي شوراهاي اسلامي استان در اين جلسات شركت نمي كنند كه اين موضوع نبايد تكرار شود.

 

وي با اشاره به رشد هماهنگي و همكاري بين شهرداري ها و مسئولان ادارات و همچنين تعامل بين شهرداري هاي هر شهرستان خاطرنشان كرد: پيشرفت كارهاي مديريت شهري نيازمند تعامل و همكاري بين دستگاهي و برگزاري جلسه بين شهرداران هر شهرستان به صورت ماهانه است.

 

استاندار اصفهان با بيان اينكه مديريت كلان استان با طرح ها و برنامه هاي مديريت شهري تعامل و همكاري دارد، تصريح كرد: معاون عمراني استانداري زماني را هر هفته جهت ملاقات و بررسي برنامه هاي مديريت شهري اختصاص و شهرداران مي توانند از اين زمان براي پيگيري مسائل شهر استفاده كنند.

 

وي با بيان اينكه استان اصفهان داراي 107 شهر است، خاطرنشان ساخت: استان اصفهان داراي ظرفيت بالاي شهري است كه به لحاظ اين ظرفيت ساليانه 60 هزار ميليارد ريال در حوزه مديريت شهري هزينه مي شود و اين اعتبار، اعتبار بالايي در بين دستگاه هاي اجرايي استان است.

 

استاندار اصفهان با اشاره به اينكه كسب درآمد از راه هايي مانند تراكم فروشي شايسته نيست، گفت: كسب درآمد شهرداري ها از هر مكان شايسته نيست و كمسيون ماده 100 نبايد محل درآمد شهرداري ها باشد بلكه بايد اين كمسيون در مديريت شهري موفق تعطيل باشد و ساخت و سازهاي صحيح و بر مدار قانون صورت گيرد و شهرداري ها اينگونه درآمد زايي كنند.

 

وي به موضوع ارتباط و تعامل بين شهرداري ها و اعضاي شوراهاي اسلامي اشاره كرد و يادآورشد: قانون نحوه و ميزان تعامل و همكاري را مشخص كرده و نبايد اعضاي شوراهاي اسلامي در كار شهرداران دخالت كنند و منجر به تشكيل پرونده براي رفع اختلاف شود.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود