Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سطوتی با بیان اینکه این دوره از مسابقات طبق انتظار و برنامه ریزی انجام شده وپیش رفته است، اظهار داشت:زمان بندی مسابقات به درستی از روزاول اجرایی و داوری ها به موقع انجام شد.

سرپرست دفتر فرهنگی وزارت ورزش وجوانان خاطرنشان ساخت:از روز نخست مسابقات که از پنجم آبان ماه آغاز شد، شاهد این امر بودیم، زمان به طور مناسب مدیریت شد و داوران نیز در بخش خواهران از روند اجرای برنامه راضی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با کمبود وقت مواجه نشدیم و در موعد مقرر مسابقات در بخش خواهران به پایان رسید.

او گفت:صبح روز گذشته مراسم افتتاحیه محفل بین المللی قرآن کریم برگزار شد وبعد از ظهر امروز نیز افتتاحیه مسابقات بخش برادران را داریم و انتظار داریم این روند مدیریت زمان تا پایان مسابقات نیز ادامه یابد.

سطوتی همچنین یه نقطه نظرات تیم فنی و داوری مسابقات در حوزه قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن اشاره کرد و توضیح داد:آنها معتقدند سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم، به لحاظ کیفی از سطح بسیار بالایی برخوردار است

او در بخش دیگری از سخنانش به نظرات کارشناسان حاضر در سومین دوره مسابقات قرانی اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات نسبت به دوره های قبلی به لحاظ کیفی وکمی ارتقاء پیدا کرده که باعث خوشحالی است .چرا که این مسابقات در دوره قبل در کشور به خوبی معرفی شده و جوانان و ورزشکاران ما از مسابقات بسیار استقبال کردند.

سرپرست دفتر فرهنگی وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت:هدف ما این است که بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جوانان و ورزشکاران ترویج کنیم. جامعه هدف ما این زمینه را دارند که در این حوزه فعالیت کنند و ما در واقع تلاش می کنیم که فضا به گونه ای مهیا شود که ورزشکاران مان در چنین فضاهای ورزشی ورود پیدا کرده وبا یکدیگر به رقابت بپردازند.

او توضیح داد: به عنوان مثال اگر حفظ یک جز قرآن کریم را به عنوان یکی از بخش ها در این رقابت ها قرار می دهیم برای این است که مثلا اگر ورزشکاری قبلا آیاتی محدود را حفظ بوده و زمان بیشتری برای حفظ قرآن را نداشته است و علاقه مند برای حضور در این مسابقات است، برای رقابت و ورود به این عرصه ترغیب شده و انگیزه پیدا کند.

سطوتی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر جوانانی را داریم که سطحشان از حفظ ١٠ جزء هم بالاتر است، چه بسا وقتی ببینیم سطح شرکت کنندگانمان به سطح عالی می رسد، حفظ بیست جز یا حفظ کامل قرآن کریم را هم لحاظ خواهیم کرد.

او یادآور شد: هدف ما ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزش و جوانان کشور است، یک بخش از مسابقات را در سطح پایین تری برگزار می کنیم تا امکان حضور برای علاقه مندان بیشتری در این مسابقات را فراهم کنیم.

سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم، ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان، با حضور بیش از 700شرکت کننده، از پنجم تا دهم آبان ماه سال جاری در شهر شیراز که امسال به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام لقب گرفته است در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در بزرگترین نمایشگاه قرآنی افغانستان گفت مهمترین رسالت ما آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های اسلامی و قرآنی است و با عمل به این کتاب الهی ملت افغانستان سرافراز باقی می‌ماند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در کابل اظهار داشت این نمایشگاه در ترویج ارزش‌های اسلامی و معارف قرآنی کمک می‌کند.

وی همچنین افزود مهمترین رسالت ما آشنا کردن نسل جوان افغانستان با ارزش‌های اسلامی و قرآنی است و اگر به ارزش‌های قرآنی عمل کنیم، همواره به‌عنوان ملت سرفراز باقی خواهیم ماند.

.

نظری همچنین تاکید کرد این منطق قرآن است که در برابر نیروهای اشغالگر مبارزه کنیم و اجازه ندهیم بیگانگان در امور داخلی ما مداخله کنند.

معاون وزارت اقتصاد حکومت کابل اظهار داشت نسل جوان افغانستان باید پاسدار ارزش‌های اسلامی و وحدت ملی باشد و به دشمنان اجازه داده نشود که شالوده وحدت مردم افغانستان را هدف قرار دهند.

قرآن‌های خطی سرقت شده از افغانستان در اروپا حراج می‌شود فعال قرآنی افغانستانی: مردم ما خود را مدیون امام (ره) و رهبری می‌دانند تظاهرات سراسری مردم افغانستان در محکومیت هتاکی به قرآن کریم

«مولوی شفیع الله ثاقب» رئیس دعوت و ارشاد وزارت امور مرزها، اقوام و قبایل حکومت طالبان نیز در این نمایشگاه بزرگ قرآنی گفت قرآن کریم کتابی است که تا قیام قیامت ماندگار و راهنمای بشریت خواهد ماند.

این مقام حکومت کابل تصریح کرد قرآن کریم محور وحدت و اخوت میان امت اسلامی است و مردم افغانستان نیز باید همواره متحد باشند.

نخستین و بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در قصر دارالامان کابل به مدت یک هفته درحال برگزاری است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود