Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: شرایط کنونی کشور و منطقه حساسیت‌های خاص خود را دارد و یکی از دلایل گزافه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا نیز شکست‌هایی است که به صورت پی‌در‌پی از نظام جمهوری اسلامی و تفکر شیعه خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۳ آبان نماد وحدت و یکپارچگی بوده که مواضع تمام مسئولان نیز در مقابله با استکبار و عدم اعتماد به دشمن یکسان و همسو است، در این راستا حضور در صحنه‌ها نیز دستاوردهای زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشته که نباید از این دستاوردها غافل شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیرامون استکبار ادامه داد: تحریم‌ها، حمله به هواپیماهای غیر نظامی، کشتار مردم مظلوم مسلمان منطقه و فشارهای داخلی از جمله‌ اتفاقاتی است که در گذشته و در حال حاضر وجود داشته و لازم است که نظام را در برابر استکبار بیمه کنیم.

وی تصریح کرد: اگر عملکردها و روشنگری‌ها به نحوی سبب عدم حضور جمعیت در صحنه‌ها شود، شعار “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” نیز محقق نمی‌شود و این در حالی است که ترس کنونی آمریکا از حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها است.

عسگری درباره حضور پرشور مردم در صحنه‌ها بیان کرد: نشانه عصبانیت دشمن حرکت صحیح ماست، در این راستا درک شرایط کنونی منطقه نیز می‌طلبد که با احساس مسئولیت کامل در صحنه‌ها حضور داشته باشیم که حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و روحانیون نیز دارای اثرات مثبت است.

وی با اشاره به ستاد برگزاری ۱۳آبان اظهار داشت: ستاد برگزاری ۱۳ آبان از ۱۱ کمیته تشکیل شده که بدین وسیله با بهره‌مندی کامل حق مطلب ارائه شود، این در حالی است که این مراسم‌ها خود نظیر یک کلاس درس هستند که سبب ایجاد بصیرت در میان ملت شده و این تاثیرات نیز نباید نادیده گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شنبه هفته پیش‌رو همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹:۳۰ و در میدان انقلاب اسلامی آغاز شده که در طول این مراسم نیز برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی درباره مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران از میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل و خیابان پاسداران (باغ گلدسته) به سوی چهارراه آمادگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی در دیدار «حجت‌الاسلام اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اهالی منطقه ۱۳ شهرداری این کلان‌شهر که با حضور نمایندگان شعب دادگستری، شوراهای حل اختلاف و محاکم مختلف رسیدگی به جرایم و تخلفات در استان، همچنین مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در مسجد حضرت رسول (ص) برگزار شد، اظهار کرد: این دیدار به‌منظور تبیین وظایف دادگستری، دستگاه‌ها و ادارات زیر مجموعه آن برگزار شد.

وی افزود: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دیدار اهالی محل سوالات خود را به صورت شفاهی و مکتوب با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند و مقرر شد این موارد برای بررسی و رفع مشکل به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود.

کشانی ادامه داد: در ادامه این دیدار، جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان، رؤسای سایر دستگاه‌ها و نمایندگان مردم در منطقه برگزار و مطالبات اهالی پیگیری می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این برنامه موارد مربوط به شهرداری توسط اهالی مطرح و دستور بررسی و پیگیری‌های لازم صادر شد.

کد خبر 749921

دیگر خبرها

  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود