Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سرعت وزش باد طی امروز و فردا افزایش می یابد، گفت: احتمال وقوع طوفان های محلی دربرخی از مناطق استان زنجان پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا صرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت هوای استان در امروز و 24 ساعت آینده اشاره کرد و اظهار داشت: هوای امروز استان صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر وزش باد شدید در استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزش باد شدید در بعد از ظهر امروز به 50 تا 70 کیلومتر در ساعت می رسد، ابراز کرد: به علت وزش باد شدید از بعد از ظهر امروز در برخی از مناطق استان زنجان هواغبار آلود پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از فردا سرعت وزش باد در استان افزایش پیدا می کند، عنوان داشت: سرعت وزش باد از فردا به 80 تا 90 کیلومتر در ساعت می رسد و ضروری است شهروندان از توقف در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان پوسیده جداً خودداری کنند.

صرفی با اشاره به اینکه احتمال وقوع طوفان های محلی برای امروز و فردا در استان وجود دارد، تصریح کرد: باوجود وقوع طوفان های محلی احمال نفوذ گرد و خاک به استان پیش بینی می شود.

وی به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی استان اشاره کرد و افزود: خیر آباد و گرماب با 11 درجه بالای صفر سردترین و آببرو ماهنشان با 29 درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه هواشناسی را به نام خود ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی زنجان 13 درجه بالای صفر است، ادامه داد: دمای فعلی زنجان نسبت به 24 ساعت گذشته چهار درجه کاهش داشته و خنک شده است.

صرفی با اشاره به اینکه دمای هوا تا پایان هفته روند کاهشی به خود گرفته و سرد می شود، اضافه کرد: سامانه بارشی در اواخر هفته به استان نفوذ می کند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان