Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ ژوزه مورینیو که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بنفیکای پرتغال هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: هدف ما صعود از گروه‌مان است. کسب 10 امتیاز هم برای راهیابی به مرحله حذفی کفایت می‌کند، اما هدف ما صعود به عنوان تیم صدرنشین گروه است.
او ادامه داد: به آمار واقف هستیم، اما بازل هم مقابل زسکا و بنفیکا نتایج خوبی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنفیکا قطعاً در بازی فردا شرایط را برای ما دشوار خواهد کرد. آنها هم غرور و جاه‌طلبی خاص خود را دارند و برای کسب پیروزی مقابل ما تلاش خواهند کرد، اما ما تنها به دنبال صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه A هستیم.
آقای خاص با اشاره به اینکه برای تقابل با بنفیکا مصدوم جدیدی به جمع مصدومان پیشین تیمش اضافه نشده است، تأکید کرد: ما هنوز یک جلسه تمرین دیگر در پیش داریم، اما بهترین سناریو این است که تمامی بازیکنانی که در تقابل با تاتنهام در اختیار داشتیم را برای این بازی در اختیار داریم.
مورینیو درباره بازی همزمان دو مهاجم سریع تیمش اظهار داشت: یک هفته پیش از مارسیال و رشفورد در کنار هم استفاده کردیم، از این‌رو می‌توانیم از این زوج در  خط حمله‌مان در بازی بنفیکا بهره ببریم.
او همچنین در تمجید از مهاجم بلژیکی خود تصریح کرد: کاری که لوکاکو برای تیم تا کنون انجام داده، شگفت‌انگیز بوده است و این تنها مربوط به گلزنی نمی‌شود.
سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ با این جملات صحبت‌هایش را به پایان برد: ما فصل گذشته در لیگ اروپا بازی کردیم و به قهرمانی رسیدیم. تیم من اکنون در لیگ قهرمانان و البته بهتر از فصل گذشته بازی می‌کند. برچسب ها: ژوزه مورینیو ، ۱۱نیوز ، هدف‌مان صعود از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین است ، منچستریونایتد ، لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود