Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@22:48:45 GMT

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان برق پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۷۲۸۳

اقتصاد > انرژی - ایسنا نوشت:مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان برق تهرانی به شرکت توزیع برق استان تهران خبر داد.

حسین صبوری با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان تهران عهده‌دار برق‌رسانی به ۴.۵ میلیون مشترک در استان تهران است، گفت: مشترکان استان تهران ۱۵ درصد مشترکان کل کشور را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل افزایش بی‌رویه مصرف، میزان مصرف برق سالیانه حدود ۵ درصد در تهران افزایش دارد و به دلیل منابع محدودی که در اختیار داریم هر سال برنامه‌ریزی‌های لازم برای گذر از پیک مصرف برق انجام می‌شود.

وی از رشد ۵ درصدی میزان مصرف برق در تابستان سال ۹۶ نسبت به تابستان سال ۹۵ خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری مردم شرکت توزیع برق استان تهران نسبت به سال گذشته مشکلات کمتری در تامین برق در زمان پیک مصر ف داشت. در حال حاضر میزان مصرف برق در تهران ۲۸۰۰ مگاوات است که نسبت به پیک تابستان حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از کاهش ۱۵ درصدی خاموشی در تابستان سال جاری نسبت به تابستان سال ۹۵ خبر داد و افزود: شرکت توزیع برق استان تهران از حالا در حال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای عبور از پیک تابستان سال ۹۷ است و پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف برق در تابستان ۹۷ حدود ۶ درصد رشد داشته باشد.

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان تهرانی به شرکت توزیع برق استان تهران

صبوری در ادامه از بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان تهرانی به شرکت توزیع برق استان تهران خبر داد و گفت: از نظر قانونی و طبق آیین نامه تکمیلی راه‌هایی برای وصول این بدهی‌ها از جمله قطع برق است اما ما راه نهایی را قطع برق انتخاب کرده‌ایم و این بدهی‌ها بیشتر از راه تعامل و تقسیم و تهاتر وصول خواهد شد.

 

3535

کلید واژه‌ها : جیره‌بندی برق - نیروگاه برق - نیروگاه بادی تولید برق - برق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می‌دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس‌ها حدوداً به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می‌رسد.

علیزاده با بیان اینکه این اتوبوس‌ها همگی شماره گذاری شده‌اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور شماره گذاری شده و در خطوط جاری کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه عنوان کرد: بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم.

وی درباره مهندسی خطوط سطح پایتخت نیز بیان داشت: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کردیم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پر ازدحام اتوبوس بیشتری داشته باشیم.

علیزاده گفت: این اقدام را در نزدیک ۵۰ خط انجام دادیم.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس‌های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم.

کد خبر 6100284

دیگر خبرها

  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه های توزیع برق با فناوری نوین
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران