Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:13:40 GMT

ثبت جهانی یزد تنوع مسئولیت‌ها را به همراه دارد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۱۱۷۲

ثبت جهانی یزد تنوع مسئولیت‌ها را به همراه دارد

شهردار یزد با اشاره به این که یزد یک شهر جهانی بوده و اخیرا جهانی نشده بلکه کشف شده است، گفت: ثبت جهانی یزد علاوه بر افزایش مسیولیت ها، تنوع مسئولیت ها را نیز به همراه دار د.

به گزارش ایسنا، «مهدی جمالی نژاد» در مراسم تکریم و معارفه مشاورین و معاونین شهرداری یزد، با اشاره به این که عنوان یزد با اراده همگانی نخستین شهر خشتی، دومین شهر تاریخی جهان، بهترین نمونه شهر سازی و معماری در هماهنگی کامل با سکونت گاه های بشری می شود، اظهار کرد: یزد در کنار شیراز و اصفهان مثلث طلای گردشگری را تشکیل داده که می تواند در ارتقای گردشگری کشور بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه این عناوین و داشته ها نشان می دهد که یزد یک شهر جهانی بوده و اخیرا جهانی نشده بلکه اخیرا کشف شده است.
شهردار یزد با بیان این که ثبت یزد در فهرست میراث جهانی نه فقط برای کشور بلکه برای همه جهانیان یک بار مسئولیتی را ایجاد کرده است، گفت: نتیجه می گیریم که بار مسیولیت ما در عین حال که سنگین تر می شود، تنوع مسیولیت ما را نیز بیشتر می کند.
وی تصریح کرد: همه این ها نشان می دهد که باید یک بار دیگر برای یک نگاه جدید و یک خوانش جدید در یزد آماده شویم و بار دیگر این کتاب تاریخی را مرور کنیم.
جمالی نژاد با اشاره به این که باید همه مدیران دولتی، استانی و شهری باردیگر کتاب تاریخی یزد را بخوانند، گفت: برای دوباره خواندن باید یک باز اندیشی و سپس یک باز آفرینی شهر داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان این که برای دستیابی به این اهداف دو رویکرد وجود دارد، اظهار کرد: برای تحول جدی در نیروی انسانی نیاز به یک چینش جدید در نیروی انسانی هستیم.
این مقام مسئول افزود: دومین رویکرد این است که الزاما نباید یک تغیر نیروی انسانی داشته باشیم بلکه به یک تغییر نگرش نیاز داریم و این امکان پذیر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهرداری یک دستگاه سنتی که کار آن فقط جمع آوری زباله و آسفالت معابر نیست، تصریح کرد: شهرداری باید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز ورود پیدا کند.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به لزوم تعامل دستگاه های اجرایی با مردم، گفت: باید یک شهرداری پر تحرک،با نشاط و همگرا را در درون شهر خود داشته باشیم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم مسئولیت پذیری تیپاکس

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آنچه که ما این روزها از عملکرد پست می شنویم عملکرد مثبت و سرعت عمل در ارسال محموله های پستی از سوی شرکت پست است اما گاهی برخی از شرکتهای پستی با بی مسئولیتی موجب نارضایتی مشتریان را فراهم می کنند شهروند خبرنگاری در پیامی درباره این موضوع صحبت کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما

بعد از ۸ روز تاخیر کالا تازه میرسه به شهر، میدن به پستچی ،پستچی زنگ میزنه به گوشی وشی خاموشه، بدون مراجعه به آدرس ظرف دو ساعت کالا برگشت داده میشه به مبدا، و جالبه که درحالی که کالا برگشت داده شده به مبدا ساعت ۹ شب که ساعت کاری نیست اس ام اس میاد که شما کالا را تحویل گرفتید درحالی که نه مشخصه که کدوم پستچی به چه آدرسی کالا رو برده ، پشتیبانی هم برای اینکه از سر خودش باز کنه عصر روز جمعه یه تماس ۵ ثانیه ای روی گوشی انداخته و حتی فرصت جواب دادن ندادن که بعدا بگن شما خودت جواب ندادی ، توز سامانه اینماه شکایت ثبت میکنیم از عدم ارسال کالا حتی جواب نمیدن ، اینهمه شاکی هم هست اما هیچ شبکه خبری حاضر نیست خبری پوشش بده

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟