Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در مورد نصب برچسب های تبلیغاتی بر روی اتوبوس ها BRT‌ تذکر داد سازمان زیباسازی باید به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار شبستان، حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در هجدهمین جلسه شورا و در تذکر مجدد در خصوص نصب تبلیغات بر روی اتوبوس ها گفت: برچسب های تبلیغاتی که بر روی شیشه اتوبوس ها نصب شده است فضای نامطلوبی برای مسافران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظری با بیان اینکه نصب برچسب ها و تبلیغات باعث شده تا بیرون اتوبوس قابل مشاهده نباشد، خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان تقاضا دارند تا این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

 

نظری با بیان اینکه سازمان زیباسازی باید نظارت دقیق تری بر روی تبلیغات اتوبوس ها انجام دهد، افزود: اگر قصد دارند تا تبلیغاتی روی اتوبوس ها انجام شود باید از برچسب های باکیفیت و مناسب تری استفاده شود.

 

نظری با بیان اینکه دومین بار است که در مورد تبلیغات اتوبوس ها در صحن شورا تذکر می دهم، تصریح کرد: مرکز ارتباطات شهرداری تهران در خصوص تبلیغات روی اتوبوس‌ها نظرسنجی انجام داده است و این موضوع از سوی شهروندان مطرح شده است.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران