Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:52:15 GMT

آتش‌سوزی در جنگل‌های تالش گیلان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۳۲۱۲

آتش‌سوزی در جنگل‌های تالش گیلان

فرماندار تالش با اشاره به اینکه شدت باد از عصر دوشنبه با سرعت ٨٠ کیلومتر در ساعت آغاز شد عنوان کرد:خوشبختانه تاکنون مصدومی در اثر این باد شدید در شهرستان تالش نداشتیم.

به گزارش ایلنا از تالش، عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در خصوص آسیب های ناشی از باد گرم شدیدی که عصر دوشنبه در تالش شروع به وزیدن کرد بیان داشت:بدون شک این باد‌ها سبب آسیب‌های زیرساختی می‌شود که با اطلاع رسانی که از قبل شده بود ادارات آمادگی های لازم در این زمینه را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این باد موجب قطعی برق در برخی روستاها شد اظهار داشت:تعداد زیادی از قطعی ها ترمیم شد و مابقی هم در اسرع وقت رفع مشکل خواهد شد.

مهدوی در ادامه به قطعی آب در بعضی از روستاها اشاره کرد و اذعان داشت:پرسنل زحمت کش اداره آب شهرستان تالش این قطعی های برق را بوسیله ژنراتور روشن نگه داشتند و در تلاش هستند که مشکلات را برطرف کنند.

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه همچنین با چند مورد آتش سوزی در جنگلها مواجه شدیم خاطرنشان کرد:تعدادی آتش سوزی در جنگلهای شهرستان تالش گزارش داده شد که با تلاش ماموران زحمت آتش نشانی مهار و رفع خطر شدند.

مهدوی با اشاره به اینکه شدت باد از عصر دوشنبه با سرعت ٨٠ کیلومتر در ساعت آغاز شد عنوان کرد:خوشبختانه تاکنون مصدومی در اثر این باد شدید در شهرستان تالش نداشته ایم.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳