Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مهارت آموزی برای ارتقای سطح علمی آینده سازان گفت: این وزارتخانه به دنبال ارائه مهارت های کیفی به دانش آموزان است.

به گزارش ایرنا، سید مصطفی آذرکیش عصر سه شنبه در آئین برگزاری دوره آموزشی 'راهبردهای توسعه آموزش و پرورش' در جمع کارشناس مسئولان ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در کرج ،افزود: آموزش های مهارتی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است که در سال تحصیلی 97-96 با جدیت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد:درسال تحصیلی جاری در زمینه توسعه کمی و کیفی آموزش های کاردانش برنامه ریزی جامعی
صورت گرفته است.
وی از رشته کاردانش به عنوان موفق ترین مدل آموزش مهارت رسمی در دنیا یاد کرد و گفت: در بخش توسعه کمی هنرستان های کاردانش در سال تحصیلی 97-96 نسبت به سال قبل دارای رشد 4.10 درصدی در سراسر کشور است .
آذر کیش تصریح کرد: برنامه ها در این بخش با هدف استاندارد کردن مسابقات و متناسب سازی رشته ها با استاندارد های بین الملی در کشور پیش می رود.
وی اضافه کرد: در سال جاری 13 رشته را متناسب با مسابقات جهانی مهارت اجرا کردیم.
وی تاکید کرد: امیدواریم در سال تحصیلی 97-96 بتوانیم تمام رشته ها را برای حضور در مسابقات جهانی مهارت که در سال 2019 به میزبانی روسیه برگزار می شود با استاندارد های بین المللی هم تراز کنیم.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود