Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع معوقات بانکی این استان به 840 میلیارد ریال رسیده که این رقم نسبت به سال گذشته رشد 19 درصدی داشته است.
است.

احمدرضا صباغی روز سه شنبه در شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری افزود: بانک ها هیچ علاقه ای به بنگاه داری نداشته و خواهان حمایت از اشتغال و کارآفرینی هستند و از سویی وصول نشدن مطالبات مهمترین مشکل بانک های کشور و استان است که این مساله باعث بی رغبتی بانک ها برای بنگاه داری اقتصادی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این سازمان 430 میلیارد ریال در استان مطالبات معوق دارد.
غلامرضا محمدی اظهار کرد: اینک حدود 10 هزار کارگاه بدهکار به سازمان تامین اجتماعی استان هستند.
وی یک درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی کشور را مربوط به چهارمحال و بختیاری دانست و یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی استان 18 هزار پرونده مطالبات معوق در دست بررسی و پیگیری دارد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شرکت گاز استان به عنوان یک شرکت زیانده در کشور مطرح و هم اینک حدود یکهزار و 400 میلیارد ریال زیان انباشته دارد.
سیامک حیدری تاکید کرد: شرکت گاز چهارمحال و بختیاری 300 میلیارد ریال مطالبات داشته که 57 میلیارد ریال آن از دستگاه های اجرایی دولتی است.
وی افزود: یکهزار و 380 میلیارد ریال طرح در چهارمحال و بختیاری تعریف شده تا بتوان گاز را به نقاط مختلف استان رساند.
حیدری تصریح کرد: شرکت های خدمات رسان و زیربنایی مانند آب، برق و گاز برای وصول مطالبات خود گرفتار مشکلات فراوان هستند.
وی یادآور شد: 95 درصد خدمات ارائه شده از سوی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی واگذار شده اما کافی نیست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مطالبات یکی از شرکت های تولید لوازم خانگی استان از عراق با یکهزار و 100 نیرو به 70 میلیون دلار رسیده است.
سید عباس جزایری اظهار کرد: به منظور تسریع در رفع موانع تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حضور نمایندگان بانک های عامل در نشست های کارشناسی ضرورت دارد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به نظر می رسد سطح توقع واحدهای تولیدی از بانک های عامل افزایش یافته است.
گودرز امیری تاکید کرد: بازگشت نقدینگی به چرخه اقتصادی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل باعث سرمایه گذاری های جدید می شود.
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان که مطالبات یا بدهی دارند هر چه سریع تر نسبت به تسویه حساب در این خصوص اقدام کنند.
وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و اداره کل جهاد کشاورزی استان مطالبات دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان از واحدهای تولیدی را شناسایی و زمینه پرداخت یا برخورد قانونی با آن ها را فراهم کنند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری