Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است روز پنج شنبه 11 آبان ماه جاری، مدیر ساخت آزادراه وزارت راه و شهرسازی برای بازدید از محور قاین- بیرجند و بررسی وضعیت و مشکلات آن به خراسان جنوبی سفر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: پس از پیگیری های متعدد کتبی و کلامی در خصوص جاده ی قاین- بیرجند، کارهای خوبی در شرف وقوع است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در ملاقاتی که با آقای لاریجانی داشتم درخواست کردم که ایشان به موضوع جاده قاین-بیرجند ورود و وزارت راه را برای ساخت این جاده مجاب کند افزود: در نتیجه این دیدار، روز بعد وزیر راه به مجلس و همچنین دفتر آقای لاریجانی آمد که بنده و آقای عبادی هم حضور یافته و مواردی را مطرح کردیم.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین تماس تلفنی هم با استاندار برقرار شد و پیشنهادات ما و استاندار به وزیر منتقل شد، وزیر راه هم با این پیشنهادات موافقت و از آن استقبال کرد و دستور قوی برای رفع مشکل داد.

 

فلاحتی بیان کرد: در همین راستا قرار است روز پنج شنبه 11 آبان ماه جاری، مدیر ساخت آزادراه وزارت راه و شهرسازی برای بازدید از محور قاین- بیرجند و بررسی وضعیت و مشکلات آن به خراسان جنوبی سفر کند.

 

 وی با اشاره به اینکه تاکنون اتوبان قاین- بیرجند که مصوب سفر دولت قبل به خراسان جنوبی بوده هنوز انجام نشده و باید به نتیجه برسد ادامه داد: نمایندگان به دنبال ایجاد راه ایمن برای استان هستند و دولت از هر کانالی که می تواند باید این مطالبه را محقق کند.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: برای تکمیل این پروژه یا باید بودجه دولتی تزریق و بدهی پیمانکاران پرداخت شود و یا هم راههای دیگر برای جذب سرمایه گذار و کمک بخش خصوصی انجام شود.

 

فلاحتی تصریح کرد: باید ببینیم نظر کارشناسی و بازدید مسئولان از این محور چه خواهد بود گفت:  نتیجه این بازدید باید منجر به ساخت این جاده شود و در همین زمینه نیاز است که در مسیر اجرای پروژه از قاین تا بیرجند کارگاه های راهسازی فعالی ایجاد شود.

 

وی اذعان کرد: اما اگر این موضوع درگیر بروکراسی های اداری شود و موضوع توسط افراد مختلف حواله داده شود، همان قضیه ای می شود که 16 سال از جاده مناسب عقب ماندیم، در حالی که تلفات جانی این جاده  بالاست.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای محور قاین- بیرجند به دنبال ایجاد آزادراه هستیم چرا که کیفیت آن بهتر و مسیر ایمن تری است بیان کرد: امیدوارم با دستورات وزیر راه و پیگیری های استاندار و مسئولین راه و شهرسازی استان، بر اساس این بازدید، نه تنها شاهد تکمیل این محور بلکه شاهد تبدیل آن به آزادراه هم باشیم تا همشهریان و تمام مسافرین این مسیر سفری ایمن را تجربه کنند.

 

فلاحتی افزود: در همین خصوص پیگیرزی هایی انجام شده است و سبک و سیاق کار به مصلحت است که رسانه ای نشود

 

وی با بیان اینکه قبلا هم با میرشفیعی؛ مدیر ساخت آزادراه وزارت راه و شهرسازی نشستی داشته ام و در همان زمان قرار شد اتوبان بیرجند قاین تبدیل به آزاد راه شود گفت: در این خصوص آگهی مناقصه در روزنامه ها هم منتشر شد اما به دلایلی که باید وزارت خانه توضیح دهد احتمال ایجاد آزادراه کم شد، اما به دلیل کم توجهی نسبت به این جاده و همچنین تصادفات متعدد و آمار کشته های بالا، اعتراض مردم، پیگیری های نمایندگان و استاندار سبب شده تا دوباره موضوع تبدیل این جاده به آزادراه مطرح شود که در این خصوص هماهنگی هایی انجام شده که فعلا مصلحت نیست رسانه ای شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم.

همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و حدفصل مهرشهر تا گلشهر و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد هستیم.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود؛ همچنین محور رودبار جنوب - ایرانشهر نیز مسدود است.

طبق داده‌های موجود، محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- یزد - خضرآباد

۶- اسفندیار - صفاشهر

۷- جکیگور - سرباز

۸- بهاباد - یزد

۹- حاجی آباد - آبیز

۱۰- حاجی آباد - شاهرخت

۱۱- حاجی آباد - آهنگران

۱۲- ایرانشهر - مهرستان

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 747772

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود