Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس سی ان اجی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: ازدحام در جایگاه های عرضه سی ان جی شهر زنجان ناشی از تعطیلی چهار جایگاه بدهکار به شرکت گاز استان زنجان است.

علیرضا حاج علی عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی این تعداد جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در شهر زنجان موجب ازدحام خودروها در سایر جایگاه ها و وارد شدن فشار کاری به متصدیان آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در تلاش هستیم تا طی جلسه ای مشترک با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، شهرداری، بهره برداران و شرکت گاز استان زنجان این مشکل جایگاه ها هرچه سریعتر رفع شود.
رئیس سی ان اجی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به غیرفعال بودن برخی از دیسپنسرها در جایگاه های سی ان جی اشاره کرد و گفت: علت غیرفعال بودن برخی از این دیسپنسرها در این جایگاه ها رزرو و ذخیره بودن آنهاست.
حاج علی عسگری تاکید کرد: این دیسپنسرهای غیرفعال فعلی برای مواقع اضطراری در جایگاه های سوخت گیری طراحی و تعبیه شده است.
استان زنجان دارای 40 جایگاه سی ان جی است که از این تعداد 36 جایگاه به صورت 24 ساعته برای جامعه هدف خود خدمات ارائه می دهند.
رئیس سی ان اجی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: به زودی چهار جایگاه عرضه سوخت بدهکار به شرکت گاز استان نیز با رفع مشکل در مدار قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 طی 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی