Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:11:02 GMT

خروج گرد و غبار از فضای استان بوشهر از فردا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۱۸۱۲

خروج گرد و غبار از فضای استان بوشهر از فردا

بوشهر-ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: گرد و غبار موجود در فضای این استان فردا پنجشنبه از استان خارج می شود.

نادر شفیع خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس پیش بینی ها با ورود توده گرد و خاک به استان از شب گذشته دید افقی در برخی از مناطق شمالی و مرکزی کاهش یافت.
وی بیان کرد: کمترین مقدار دید افقی در جزیره خارگ گزارش شد که میزان دید در این جزیره به سه هزار متر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیع خدایی گفت: پیش بینی می شود این وضعیت امروز نیز تداوم داشته باشد و بتدریج از امشب غلظت آن کاسته و سپس روز پنجشنبه از استان خارج شود.
وی یادآور شد: همچنین از فردا جهت جریانات جوی به سمت جنوبی تغییر جهت یافته و طی روزهای جمعه تا شنبه، نیمه شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم پیش بینی می شود.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گرد و غبار و صبحگاه فردا در پاره ای از نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی افزود: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
شفیع خدایی ادامه داد: در مدت یاد شده جزر اول دریا 00:41 بامداد، مد اول 06:31، جزر دوم 12:48 و مد دوم 19:27 پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 36 و جم با 17 درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
شفیع خدایی اظهار داشت: در مدت یاد شده خارگ با 88 و برازجان با 17 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد

درست از آب در آمدن پیش‌بینی مهاجم پیشین تیم فوتبال لیورپول از نتیجه بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نه تنها در داخل زمین، بلکه خارج از آن هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

یکی از آنها پیش‌بینی دنیل استوریج مهاجم پیشین لیورپول از نتیجه بازی بود که درست از آب در آمد. استوریج نه تنها نتیجه بازی، بلکه جزئیات آن را هم پیش‌بینی کرد. او که بعد از بازنشستگی به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، در پستی در توئیتر گفته بود که نتیجه بازی 2-2 مساوی می‌شود و گل‌های بایرن مونیخ توسط لروی سانه و هری کین به ثمر خواهند رسید و حتی این را هم اضافه کرد که گل کین از روی نقطه پنالتی خواهد بود.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

پیش‌بینی دقیق استوریج هواداران و کاربران فضای مجازی را به وجد آورد؛ طوری که گروه زیادی از آنها با ارسال پیام‌هایی خواهان پیش‌بینی سرنوشت تیم‌های محبوب‌شان شدند. برخی دیگر هم به او به چشم فالگیر نگاه کرده و خواهان پیش‌بینی اتفاقات زندگی شخصی‌شان در آینده شدند. در این میان عده‌ای هم از استوریج خواسته‌اند که از طرف آنها در مسابقات بخت‌آزمایی شرکت کند!

پیش‌بینی استوریج در حالی صورت گرفت که توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها پیش‌بینی کرده بود؛ سرژ گنبری برای این تیم گلزنی خواهد کرد اما او را در ترکیب اصلی هم قرار نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • وزش بادشدید و تند باد برای فردا در استان
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد