Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@14:55:27 GMT

عراق با حاملان قرص های روان گردان برخورد می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۴۴۲۴

عراق با حاملان قرص های روان گردان برخورد می کند

رکنا: جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: کشور عراق با موضوع قرص های روانگردان و موادمخدر به شدت برخورد می شود.

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی، جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی جدای از وظیفه ذاتی خود در حوزه مرزی و مرزبانی که امنیت بسیار خوبی را هم برقرار کرده، در راستای این حماسه عظیم اربعین نیز از اربعین سال گذشته نسبت به برنامه ریزی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر ساله خدمات رسانی ها بهتر می شود و امسال نیز نیروی انتظامی در همه زمینه ها از جمله گیت های ورود و خروج و همچنین کنترل گذرنامه چشمگیرتر، پررنگ تر و مؤثرتر وارد شده است.
جانشین پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs ناجا تصریح کرد: این تلاش ها ادامه خواهد داشت تا خدمات رسانی لازم را به زائران حسینی داشته باشیم.
میرزایی ادامه داد: بزرگترین تجمع و حماسه مسلمانان جهان حج است و بعد از آن نیز مراسم اربعین خواهد بود. هر ساله حضور نفرات در مراسم اربعین نسبت به سال گذشته پررنگ تر می شود.
وی عنوان کرد: این حماسه به دلیل زنده کردن راه امام حسین (ع) است که با این حرکت هدف و راه امام حسین (ع) را به دنیا نشان می دهیم. همچنین همدردی مردم با مصائبی که حضرت زینب (ع) در راه کربلا متحمل شدند نیز در حرکت اربعین مشاهده می شود.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: بارها اعلام کردیم که قوانین جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر متفاوت است و بسیاری از جرائم مثل حمل قرص متادون در سایر کشورها شامل برخورد شدید می شود.
سردار میرزایی اضافه کرد: کشور عراق با موضوع قرص های روانگردان و موادمخدر به شدت برخورد می شود و تأکیدات و توصیه های بسیاری در اطلاعیه های مختلف به مردم داشتیم که از همراه داشتن این قرص ها به شدت خودداری کنند.
وی یادآور شد: زائران بدون هماهنگی با مسئولان مستقر در پایانه مرزی و بدون داشتن مجوز قانونی هرگز نسبت به حمل این داروها اقدام نکنند تا برای خود مشکلی ایجاد نکنند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلی در این زمینه ایجاد نشود، گفت: زائران با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم، داروهای خود را به همراه داشته باشند، البته در کنار رعایت مردم ما نیز کنترل های لازم را داریم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری متهم به ۸ فقره اخاذی در پوشش مامور انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده بلوار رسالت، خواجه ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان بیان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 8 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری کنند و حتماً از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سردار نگهبان همچنین در تشریح جزئیات پرونده سرقت های سریالی شبانه در مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید" نواب صفوی"، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 17 شهریور شمالی مردی را که خودش را در لابلای خودروها مخفی کرده بود دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی آچارآلات و یگ دستگاه مانیتور خودرو کشف کردند.

سردار نگهبان گفت: متهم 50 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است با توجه به مستندات به دست آمده از دوربین های مداربسته به 42 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه