Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج از تکمیل ۱۸ پروژه عمرانی و اولویت‌دار شهرداری تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عباس زارع در جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار داشت: در سال 90 پایگاه خبری مدیریت شهری کرج راه‌اندازی شد و این پایگاه خبری از ابتدای تاسیس تاکنون حدود 35 هزار خبر تولید و منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر تعطیلی این تارنما افزود: تعطیلی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج صحت ندارد.

حسین محمدی دیگر عضو دیگر شورای شهر کرج با اشاره به اینکه رفتگر پاکدست کرجی در زندان است، گفت: این رفتگر سه بار کیف‌های حاوی طلا و میلیون‌ها تومان پول نقد را پیدا کرده و این اقلام باارزش را بدون هیچ چشم‌داشتی به صاحبانش برگردانده است اما به‌تازگی با شکایت صاحب‌خانه خود در زندان به سر می‌برد.

وی با اینکه لازم است شهرداری در مورد برطرف کردن مشکل این رفتگر اقدام کند بیان کرد: انتظار داریم شهروندان و خیرین به چنین افرادی نگاه ویژه و کمک‌رسانی کنند.

اصغر نصیری شهردار کرج در واکنش به موضوع زندانی شدن رفتگر پاکدست کرجی گفت: این رفتگر به دلیل غیبت‌های مداوم از محل کار خود اخراج و بعد از مدتی دوباره به‌کار خود بازگشته است.

شهردار کرج با اشاره به پیگیری مشکل این رفتگر گفت: از شهردار منطقه خواسته شد نسبت به برطرف کردن مشکل این نیرو وارد عمل شود که در این شرایط خیری با هماهنگی شهرداری نسبت به برطرف کردن مشکل این رفته‌گر اقدامات لازم را انجام داده است.

محمدی رئیس کمیسیون محیط ‌زیست شورای شهر کرج با اشاره به وضعیت سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: شورای شهر به این سازمان دو هفته فرصت داده تا گزارش مکتوب از شرایط موجود و میزان آمادگی این سازمان را ارائه کند که امیدواریم این موضوع به‌سرعت انجام شود.

فرج‌الله ایلیات عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شهردار کرج هر 6 ماه باید گزارش عملکرد خود را به شورا ارائه دهد و تاکنون این مهم انجام نشده است، عنوان کرد: شهرداری ظرف یک هفته گزارشی را باید به شورا ارائه دهد.

نصیری با بیان اینکه باید اسناد اولیه توسعه پایدار شهری تنظیم می‌شود، بیان کرد: حوزه خدمات شهری حوزه‌ای است که همواره مورد توجه مردم بوده است و در مقیاس محلات برای بررسی مشکلات شهروندان ورود پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سرعت‌گیرهای موجود در شهر کرج که به ‌صورت غیراستاندارد جانمایی شده در حال اصلاح است، گفت: 18 پروژه عمرانی اولویت‌دار و مهم کلان‌شهر کرج تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به مشکلات موجود کارکنان شهرداری در خصوص بیمه تکمیلی، گفت: با بررسی‌های انجام‌ شده به این نتیجه رسیدیم مناقصه مربوط به بیمه تمکیلی در حالی انجام‌گرفته که پیمانکار بعد از مدتی متوجه شده قیمت واقعی نبوده و در صورت اجرای قرارداد بیمه دچار ضرر و زیان می‌شود.

وی ادامه داد: این امر موجب شد پیمانکار راغب به ادامه کار نباشد و با توجه به اینکه در قرارداد منعقد شده امکان افزایش قیمت نبود، مجبور به فسخ قرارداد شدیم و با بیمه دولتی در حال انعقاد قرارداد هستیم.

محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه نسبت به توزیع عادلانه رپرتاژ آگهی‌ها در شهرداری و سازمان‌های مربوط باید عدالت رعایت شود،گفت: سازمان‌ها و مناطق شهرداری در ارتباط با ارائه رپرتاژ به رسانه‌های مختلف به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که عدالت توزیع رعایت نمی‌شود و درخواست ورود شهردار نسبت به این موضوع را داریم تا جلوی هرگونه سوء استفاده گرفته شود.

محمدی رئیس کمیسیون محیط‌ زیست شورای شهر با اشاره به اینکه پنجمین جلسه کمیسیون محیط ‌زیست تشکیل و گزارشی توسط همکاران در دانشکده منابع طبیعی پیرو تهیه طرح سیاهه انتشار منابع آلاینده استان بوده است، بیان کرد: 68 درصد آلودگی هوای شهر کرج شامل ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری است.

وی بیان کرد: اتوبان تهران-کرج و کرج- قزوین بیش از 15 درصد سهم آلودگی کرج را به خود اختصاص داده است وسهم تاکسی‌ها و اتوبوس‌های واحد در خصوص آلودگی هوا حدود 50 درصد است.

محمدی با بیان اینکه متأسفانه 10 درصد تاکسی‌های کلان‌شهر کرج به سن فرسودگی رسیده‌اند، گفت: سال 93 در خصوص کنترل آلودگی هوا در کلان‌شهرها برنامه‌ای تهیه و به استانداری‌ها ابلاغ‌شده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج بابیان اینکه شهرداری بایستی به موضوع کاهش و کنترل آلودگی هوا توجه بیشتری داشته باشد،تصریح کرد: باید طرح جامع مدیریت کیفیت هوا توسط شهرداری کرج تهیه شود.

در این جلسه بند یک لایحه دو فوریت تفویض اختیار به شهردار کرج تصویب شد،براساس این بند نیم هزارم بودجه جاری سال به عنوان هدایا به شهردار کرج داده می‌شود.

اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در مورد این بند اظهار داشت: دادن کادو و هدیه به کارمندان شهرداری قانونی نیست، اما شهردار باید این اختیار را داشته باشد چیزی را به کسی غیر از کارمندان خود هدیه بدهد.

عباس زارع عضو دیگر شورای شهر کرج در باره اختیار شهردار در مورد دادن هدیه و کادو عنوان کرد: گاهی اوقات شهرداری مجبور می‌شود که هدایایی را تهیه کند.

این لایحه با اکثریت آرا به تصویب حاضرین در جلسه علنی شورای شهر کرج رسید.

در ارتباط با بند دوم لایحه تفویض اختیار به شهردار در ارتباط با اینکه شهرداری اختیار دارد 5 میلیارد ریال به عنوان مناقصه محدود برگزار کند نیز در این جلسه مطرح شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

محمدرضا رضاپور معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در این باره گفت: با توجه به معاملات شهرداری در برخی موارد خاص شهردار به چنین اختیاری نیاز دارد،اما در دوسال گذشته از این اختیار استفاده نشده است.

انتهای پیام/

R41451/P1357/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز